stineM Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 frontsettet er veldig bra så det skal jeg ikke gjøre noe med, jeg bygger utifra det kan du si.... skal ha neon lys.. har planer men får se hvordan det blir til slutt... jeg har kamera men jeg vet ikke hvordan jeg legge bildene ut på denne siden:( ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Lagre de på PC'en din, så ordner det seg derfra! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 hmm har tatt noen bilder og de er lagret, men hvordan får jeg lagt de ut? jeg er på jobb så jeg får ikke lagt de ut nå, men jeg prøvde i går kveld.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Jeg hjelper deg i kveld jeg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Kom det noen bilder? Eller er dere ikke ferdig med installeringa? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 vi er langt fra ferdige.. jeg har tatt bilder men jeg skjønner ikke hvorddan jeg legger de ut...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Bilder fra planlegging og trekking som Stine har tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 som dere ser har vi mye igjen, men syns vi har kommet godt i gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 det blir jo en litt upraktisk løsning da, me tanke på om du skal handle litt :P jenter handler jo så mye så da trenger du vel litt bagasjerom plass !!! :D fint var det uansett! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 jeg bygger bilen til å bli fin og ikke praktisk;) skal jeg handle noe som er så stort at jeg ikke får plass til det i baksete tar jeg stasjonsvogna til foreldra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Stine jeg bygger bilen til å bli fin og ikke praktisk;) skal jeg handle noe som er så stort at jeg ikke får plass til det i baksete tar jeg stasjonsvogna til foreldra:D "mamma".. kan jeg låne bilen værsåsnill ? hellothere Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg