106s16 Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Onkelen min og noen kompiser med løpserfaring pleier å leie Rudskogen et par ganger i året, og ta med seg 30 venner og kjente å ta noen runder på banen. Bra som førstegangskjøring for Stine det... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 mmm;) thihi:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Ja, kanskje bedre det. Men er ganske kurant på VAG treffa oxo i forhold til andre ganger. Er ikke så stor forskjell, merker mer hvordan bilen oppfører seg i litt andre situasjoner enn vanlig kjøring og lærer mye av det. Jeg kjører iallfall for min egen del, nok av folk som synes jeg kjører dårlig/sakte. :rolleyes: he,he. :D Gleder meg uansett til å kjøre jeg. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 jo oki.. he he:) en kjører jo selvfølgelig for å ha det moro;) gleder meg uansett til når det blir!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Banekjøring er lungt! ;) Og hvis du ikke skulle kjøre selv av en eller annen grunn, så vet du at Pug'en er klar for en passasjer... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 hvis jeg skal kjøre så må jo du sitte på meg.. jeg sitter på deg uansett;) men må også filme litt da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Jeg er med som "kartleser" jeg vettu! Prøve å filme innifra også... ;) Ja, jeg veit jo at du er min "første-passasjer" ...hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Stine hvis jeg skal kjøre så må jo du sitte på meg.. jeg sitter på deg uansett;) men må også filme litt da;) Kjøre om kapp? (er vel ikke lov det på bane, men...) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by NoFear Kjøre om kapp? (er vel ikke lov det på bane, men...) Er vel snakk om å sitte på hos hverandre.. hehe.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Aazzy Er vel snakk om å sitte på hos hverandre.. hehe.. ;) ja, skjønte det, men spurte på kanskje feil quote... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 jess da er anlegget og materialer innkjøpt og monteringen er i gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Hva skal du ha inn i bilen? Blir det stort prosjekt eller bare et par subber baki? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 jeg skal bare ha en tolv tommer og forsterker bakider, men det skal bygges inn med lys og trekk ogsann så det blir jo et ganske stort prosjekt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Neon? Blir bedre frontsett samtidig eller? Sleng ut bilder underveis da, hvis du har tilgang på kamera :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Har mulighet for rød neon-lys allikevel tror jeg... litt mer solide staver... skal sjekke mer... Blir freskt detta!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg