stineM Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 ja oki.. men da skal jeg gå for å lakkere orginal speila da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 no doubt! det tar du lett selv med sprayboks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Personlig ville jeg latt speilene være sorte, og heller lakkert B-stolpen sort.. Altså den mellom siderutene. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 blir ikke det litt vanskelig når det ikke er noen list som stopper der? hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 det jeg og lurte på. 88 dører ??? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hvis det er vanskelig å maskere opp en fiktiv linje oppe og nede med maskeringstape, så er det ikke mye håp for annen lakkering heller. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by LupoB0Y Personlig ville jeg latt speilene være sorte, og heller lakkert B-stolpen sort.. Altså den mellom siderutene. Min er jo sånn original og det er vel din oxo? Gummilist over og under på min. Det er det jo ikke på hennes. Har du noen bilder? :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 jeg eller lupoboy? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Stine jeg eller lupoboy? hehe Tenkte på om Lupoboy hadde noen noen bilder av Golfer som det var gjort med. :) Men bilder ellers hadde ikke gjort noe det. ;) He,he. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 ja oki..;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 ja, la meg se bilder av golf2 med lakkert B-stolpe, altså slik det er snakk om her... Det har jeg ikke helt trua på før jeg får sett det at det kan bli fint, menmen... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Menne.. fra Golf til alvor.. er det ikke på tide med non bilder a Stine da? :D :D ;) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by MacSi Menne.. fra Golf til alvor.. er det ikke på tide med non bilder a Stine da? :D :D ;) thumpsup Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hvis ikke du vil bruke lakk på b stolpen så kan du jo bruke folie. Er no folie greier orignalt på min -85 Polo. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 he he he..;) tror jeg egentlig lar b stolpen være som den er jeg... men speila skal lakkeres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg