le0n Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Klarte og knuse venstre baklykt, og siden jeg har en 1990 modell som er noe spesielle lykter på så var jo det den eneste modellen som de ikke hadde i biltema... Noe som har en til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Jeg har to av den gamle typen.... Ingen selger de lyktene i uoriginal versjon:( Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Hmm, må bestille fra volvoforhandler da altså? Synd da, for det er sinnsykt dyrt... I forhold da :) Anyway, får ta meg en tur på en høgger og se om det finnest noe der.. Men det skal jo litt til og finne en Volvo 740 '90 da.. Fet bil som avatar forresten.. SInnsykt fet=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by le0n Hmm, må bestille fra volvoforhandler da altså? Synd da, for det er sinnsykt dyrt... I forhold da :) Anyway, får ta meg en tur på en høgger og se om det finnest noe der.. Men det skal jo litt til og finne en Volvo 740 '90 da.. Fet bil som avatar forresten.. SInnsykt fet=) Den tjenestegjør som vinterlekebil nå... Om to uker blir det vel nytt bilde av ny bil der... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Hvor mye skal du ha for felgene på Volvoen på avataren din? Hehe... 17 " sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg