Mandel Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 delvis riktig, men det var ikke blackout som blei bøsta ( joda de gikk inn døra på blackout) men det var equicez sitt (kontor? eller noe i den duren) som blei ransaka.. "tilfeldigvis" satt de fleste medlemmene i equicez og røyka mari innenfør døra som politiet slo inn :) men for og få enda mer klarhet og for å forhindre mere avsporinger fra trådens tema så sier jeg dette : BLACKOUT ER ÅPENT Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Tilbake til topic ;) Har sinnsykt lyst til å forandre fargen på displayene. Men ettersom jeg har skjønt så må man lodde av og sånn. Mulig jeg kan få dette gjort av en fyr. Er det det "color filter" (7) som må byttes? Isåfall hvor får man kjøpt dette? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 creature; besøk http://www.dioder.dk disse har golf 3 belysningssett til speedo, jeg har blå type liggendes men ikke montert enda, er dioder til lcd displayene og "toppen" i huset altså belysning mot skivene. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Aaah.. flotters a gitt! :D Regner med at det er det kitet du kjøpte da. Er det lys kun til skiver og displayene eller følger det med til varmeapparat og sånn også? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 er bare til speedohuset, men du kan sikkert trikse til noe med dioder fra http://www.mobilsentrum.net /no? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 her er resultatet fra prosjektet mitt ikke særlig vellykket, ble konklusjonen. men det var jævli kult i tunnelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 oidå.. må nok være mer nøye med klippinga :) tips: stanleykniv og linjal med et speil/vindu som underlag er en bra erstatingng for saksa Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 det verste var å få hullene til å stemme overens. men jeg skrudde ikke av de svarte orginale skivene. jeg la bare de hvite over.hadde kanskje vært bedre å festet de til ei tynn metallplate og limt det fast eller noe. skal sjå om jeg finner noe på jobben (hydro aluminium), bør finne noe aluminium jeg kan bruke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 bruk heller en tynn plast plate! 1 mm pvc eller no slikt! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 trur det er jævli vanskelig å få til tegnene til kjørecomputeren. det blir jalla. vanskelig å finne samme bokstav type som det er brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 tegnene til kjørecomputeren?? finnes jo orginale speedo skisser rundt på nettet som du kan bruke? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 fant noen flere skiver der ute på de store bølgene.. riktignok ikke golf3 skiver, men noen av de går fra 20 til 260 som vr6 også gjør? eller tar jeg helt feil.. kanskje noen vr6'eiere kan få bruk for de God jul Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 idag prøvde jeg igjen. gikk rett og slett ikke an å få det til bra. trudde det gikk an å fjerne de orginale skivene men dem var plombert på en måte. turtelleren klabber som faen, henger seg opp og sånt. prosjektet er lagt dødt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Fantes det ingen hviite speedo-skiver fra 20-200 altså, finner ikke igjen sist hvor jeg skrev dette :) hehe.. litt surr etter å ha vært borte i helga :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by darkwih det er lazer leds :) 3stk skal se om jeg får tatt et natt bilde. ser rimelig bra ut nå :) fikser du et bilde, tenkte på å instalere no sånt selv... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg