PrinsWilhem Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 til hva darkblabla? Det er ett filter som er grønt du må da bort først Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by rairai til hva darkblabla? Det er ett filter som er grønt du må da bort først ahh det forklarer mye . takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hva med denne bakgrunnsbeslysningen? Hvordan har han fått til det? Mandel? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Venom selger "Glow in the Dark" skiver! Ser bra ut Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Jeg prøvde å skifte filter på mine instrumenter, men det viste seg da at USA og europa ikke har samme type infesting for de lcd displayene. Mulig det finnes en annen guide for oss i europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by B.T.i Venom selger "Glow in the Dark" skiver! Ser bra ut hvem hva hvor ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by darkwih hvem hva hvor ? :) Sorry, my bad:) Her er linken: http://www.venommotorsport.com/index/products/interiorstyling/interiorgoodies/index.html Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel hmm trodde alle 1.8 ltr hadde like instrumenter jeg.. her er i allefall mitt.. om jeg ikke husker så alt for feil så skal det passe på min iaf.og jeg har 1.8 l Min speedo Min er ikke "Norsk" :D Den ble impotert fra Tyskland i 94 helt ny. Men nå som jeg har en mal å gå etter skal jeg lage mine egne :D Med noe snasent som bakgrun, kanskje ei digg dame ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by darkwih hvem hva hvor ? :) man får jo selvlysende ark også :=) bare og printe ut Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel man får jo selvlysende ark også :=) bare og printe ut har sent pm. kan du sende jpeg eller gifèn ? skal prite de ut på fotopapir :) blir sikkert kanon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 jpg'n som ligger her er den beste versjonen.. gif er et filformat som gir dårligere kvalitet enn jpg.. så er ikke noe vits og sende gif fila når en klarere og bedre versjon ligger her allerede..:) mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel gjennom en kar som jobber for et firma i USA, har jeg fått tilgang til disse skivene: er dette orginal størrelse? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 ja det var det han sa.. (kan ikke sammenligne str du ser på skjermen med real life) men som jeg sa tidligere i topicen, så må dere stille inn skriveren på "horisont" utskrift og ikke vanlig portrett.. skrev de i allefall ut selv, og sammenlignet..var riktig størrelse da i allefall.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 vet det da, jobber som skiltmaker så er klar over størrelsene ;) men på bildet står det 2.0l gauges, er det bare for 2.0l motorene? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Mandel jpg'n som ligger her er den beste versjonen.. gif er et filformat som gir dårligere kvalitet enn jpg.. så er ikke noe vits og sende gif fila når en klarere og bedre versjon ligger her allerede..:) mvh mandel ¨ Sorry at jeg maser så mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg