Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Genetic Passer ikke på min 1.8 hvertfall, jeg har 120 km/t på toppen ikke 110 som det er her.. men temp, bensin og turtall passer.. hmm trodde alle 1.8 ltr hadde like instrumenter jeg.. her er i allefall mitt.. om jeg ikke husker så alt for feil så skal det passe på min iaf.og jeg har 1.8 l Min speedo Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 her er en annen versjon.. denne er i mph og med farenheit isteden for celsius.. så hvis dere skal bruke denne må dere skifte ut tallene i speedo, og gjøre om tallene i temp. måler... Skiver i MPH (VR6) NB! Stort bilde! enjoyyyy.. mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hvordan får jeg ut speedoen?? på enklest mulig måte..? heh. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 har du Haynes manualen? den er smart og ha for der står alt :) men det er bare til å plukke av deksler rundt, så er det 1 skrue på hver side av rattet som holder denne ramma, ut med den, så tror jeg det er skruer i speedoen også, så er det bare en plugg bak på speedoen? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 kan du sende giffen ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel hmm trodde alle 1.8 ltr hadde like instrumenter jeg.. her er i allefall mitt.. om jeg ikke husker så alt for feil så skal det passe på min iaf.og jeg har 1.8 l Min speedo Noen Mk3'er ble levert med VDO instrumenter, mens noen med ett annet merke, har du VDO mandel? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 du kommer ikke noe lenger med gif'n enn du gjør med jpg.. gif er et format med lavere kvalitet enn jpg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 tror ikke jeg har vdo instru. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 er det forresten noen som er int. i og vite hvordan man bytter fargen på lcd displayet for km teller og klokke? kan legge ut en enkel guide fra en i usa Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel er det forresten noen som er int. i og vite hvordan man bytter fargen på lcd displayet for km teller og klokke? kan legge ut en enkel guide fra en i usa Det hadde vært nice ja Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 vel jeg har VDO'instrumentene. og når det gjelder fil format, så sa du at du hadde .png format, og det formatet hadde passet meg ypperlig :) men godtar en jpeg også. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 kan de som ville ha en orginalfil sende pm om dette, klarer ikke helt og holde oversikten her inne :=) spesifiser også hvilken fil du ønsker.. mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 How to reverse your LCD's. This will probably work for any VW with LCD displays. Take apart your cluster and access your LCD's. Make sure you remember how they go together, exactly. The LCD's in my cluster had little colored dots on the edge that faces to the right (passenger side) Carefully remove the Polorizing filter from the front of the LCD glass. Start to peel it up with a razorblade, then carefully lift it off with your fingers. As you can see I damaged this filter by trying to slice it off with the razor only. Do not do that. Clean the filters and LCD's using 99% Isopropyl rubbing alcohol. Wet the adhesive, then rub in one direction with your finger until it peels off. After it is clean, reinstall the filter on the LCD so that it appears black. ( Just flip it over) You may want to adhere the filter on with something, I just set it in place and carefully re-assembled the cluster. You LCD's should be dark if done correctly: Install your new backlit gauges , Colored filters, and put them back in your car. væsjego swidish Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 takker Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 går ikke det å skifte bare pæren under den vite boksen ? til en blå lazer led ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg