Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 gjennom en kar som jobber for et firma i USA, har jeg fått tilgang til disse skivene: de skal være i riktig størrelse.. grunnen til at jeg fikk disse var at de uansett aldri kom til og få solgt noen til norge, så siden vi var så langt fra USA, så skulle vi da få disse :=) Orginalfila var av en snål type..png tror jeg.. måtte derfor gjøre om til jpg for og få lastet opp.. dersom dere bestemmer dere for og bruke disse, så kjøp et ark av det peneste fotopapiret dere finner..skal visst fungere bra som erstatning.. har ikke prøvd disse enda, men skal dra bort på jobben til fadern i morra og få printa de ut på tjukkt fotoark.. mvh N3lson Mandel(A) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Fete da, men du fikk ikke noen som gikk til 260 også..? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 nei, det var det jeg også spurte han om..men de hadde han kun i mph..km/t er sjeldne saker borte der vett.. jeg har en til vr6 men det er kun med mph.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Er det mulig å kopiere skivene over til transparent? :) Og da kan man tenke "bakgrunnsbelysning" :D Men hvordan...? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 printet ut et ark med disse, og klipte ut..satte meg i bilen og sjekka om det var riktig størrelse.. og de var helt korrekte.. bare husk og skift om på properties på skriveren..slik at du ikke skriver ut i portrait men LANDSCAPE.. mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 ja skulle vel gå det.. har fila som psd. også..den er transparent..men om det vil se no særlig ut aner jeg ikke.. mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Er det noe form for plass bak speedo skivene? Legge opp til no bakgrunnsbelysning eller somethin somethin...? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 hmm.. ser ikke noe bildet jeg, hvis det er meninga det skulle være det da ?!?! Funker for meg nå også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 ser ikke jeg helder...! få ut nytt bilde Edit: Funka nå Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Passer ikke på min 1.8 hvertfall, jeg har 120 km/t på toppen ikke 110 som det er her.. men temp, bensin og turtall passer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Mandel gjennom en kar som jobber for et firma i USA, har jeg fått tilgang til disse skivene: mvh N3lson Mandel(A) Klarer du å skaffe de til en 1.9 TD også? Speedoen går til 220 (?). MVH Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Mandel ja skulle vel gå det.. har fila som psd. også..den er transparent..men om det vil se no særlig ut aner jeg ikke.. mvh blir jævli nice hvis du får det ut på transparang og lakke orginal skivene hvite :) Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Mandel :) er det mulig om du kan sende meg orignal filen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 lurer jeg også på mandel :) mono@bluezone.no takk på forhånd :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 bomma da jeg skrev innlegget.. har kun fila som .gif .. det var vr6 skiver med mph jeg hadde i .psd format.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg