le0n Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Ønsker altså og kjøpe noe greie 15" felger til Vovlo 740 GL '90. Trenger ikke være noe spesielt, men må jo se akkay ut.. Helst ikke noe veeeldigt dyrt! Må se bilde.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Ingen som har? Ingen som vet om noen som har? Ingen som vet om en plass der det er noen som har? Jaja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Jeg har tre og en halv phoenix 100+ felger med slitte dekk, som du skal få kjøpt ganske billig hvis du vil.. boltsirkel 5*108 Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Og med tre og en halv mener du? Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Med det mener jeg at, jeg har tre strøkne felger + en med litt ødelagt kant, men hvis du er meget flink til å sveise kan du sikkert fikse det. Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by Adaes Med det mener jeg at, jeg har tre strøkne felger + en med litt ødelagt kant, men hvis du er meget flink til å sveise kan du sikkert fikse det. Akkay, men er det der 15 " da? Så større ut.... Og tar det seg ut på en 740? Er ikke sikkert på om det er samme omkrets på 740 som på 240 lixom??! Hvor mye skal du ha? Kan jo sende det inn tenker jeg så fixer vell et verksted det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg