aryx Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Vurderer å selge puggen min da jeg har fått orden på Datsunen. Dette er en totalt ombygd 1986modell med nye typen dashbord, skivebremser bak, delskinn interiør osv.... Utstyr: Tøft momo-ratt Delskinn interiør El vindu Nytt åpent luftfilter Ny sportseksos 15" alu felger Luftinntak på panseret CD/MP3-spiller "Clean" bakplate på bagasjelokket Lakken er litt blass og har et par riper, litt småfiks for å få bilen 100%. Går veldig godt, det er ikke alt for mange av de i Norge, da de sluttet å importere 1,9l-versjonen til Norge. Blir EU-godkjent 1. juli, og jeg selger den om jeg får rett pris. Prisantydning 30.000,- Bilder kommer! Jeg kan kontaktes på tlf 909 23 422 eller dag@dagm.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 bilder please.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Kan du sende bilder til meg? kan sikkert legge de ut for deg Nikolaidevik@hotmail.com Deilig med 1,9l, hvor langt har den gått? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Sikkert feil plass å spørre MEN: Hvordan legger man ut bilder, feks i en annonse o.l.? takker for svar :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Det har jeg forklart noen ganger....Bruk search fuksjonen...:rolleyes: Det du gjør er at du går inn på http://www.photobucket.com blir medlem, laster opp bildene til dems server og linker bildene hit Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 tre teasere, skal prøve å få tatt noen flere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Momorattet: Green filter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg