icecold- Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 noen som har erfaringer med 1.8 tdi i focus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg en 2000 mod focus 1,8di eller noe slikt:) 90hk turbo diesel, leter etter chip:) Ellers en kanon bil å kjøre. Mvh Rs Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Hvor mye effekt får du av en chip? Er focusen virkeli så bra å kjøre som dem skal ha det til? lurer også på hvordan drivstoffsforbruket er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Får 120hk og 273nm av superchips sin. Orginalt er 90hk og 200nm. Jeg målte min og den bruker 0,5 på blander kjørin(ikke fin kjøring;)) Jeg synes bilen er kanon bra og kjøre og nå er den kliss orginal, felger og senk er bestillt:) Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 høres bra ut...d er jo ufatteli mye stili styling til focus også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Masse styling ja, me jeg liker ikke plastikk noe særligt:) Skulle hatt godkjente helrøde baklykter men det ser ut som om jeg må lage selv Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by gtpassat Masse styling ja, me jeg liker ikke plastikk noe særligt:) Skulle hatt godkjente helrøde baklykter men det ser ut som om jeg må lage selv Kjøp engelsk lykt på høyre side, kan kjøpes hos nærmeste Ford forhandler. Da blir i hvertfall ryggelyset borte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Mondeo Kjøp engelsk lykt på høyre side, kan kjøpes hos nærmeste Ford forhandler. Da blir i hvertfall ryggelyset borte Har du prisen i hodet eller?? Tenkte å lakke de med motip sin røde sote lakk. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 gtpassat: fant bilen din på autodb, lei allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by icecold- gtpassat: fant bilen din på autodb, lei allerede? Hehe ja kansje det;) nei da ble litt liten plass bare men får jeg ikke det jeg vil ha for den så beholder jeg den, er kanonfornøyd egentlig. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Fått ordnet meg helrødebaklys også nå:) Edit:Hvorfor kommer det bare opp linker og ikke bilder?? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by gtpassat Fått ordnet meg helrødebaklys også nå:) Edit:Hvorfor kommer det bare opp linker og ikke bilder?? pent....lakka selv eller?:) det skjer fordi du ikke trykker på knappen, og limer inn linken til bildet i den boksen som kommer opp:) har du gjort det så veit jeg ikke:rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Selv lakket ja:) ble meget fornøyd selv med resultatet. Jeg trykker på img og limer inn adressen men det kommer bare en link fordi om:( Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Mamma har 04 mod Focus 1.8tdci.. Den er sprek! digger den bilen.. Jada, jeg har ikke lappen, så jeg har ikke mye å sei, men liker bilen =) Har hatt både 00 1.6bensin og no 04 1.8tdci.. happy =) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg