Riisern Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Golf 1983 modell selges. Motoren er en 1,1 liter som er meget pålitlig og sterk til tross for størrelsen. Bilen er desverre avskiltet pga manglende EU kontroll. Dette må gjøres for å få den på veien igjen: Skifte fjærer (kan få med GTI fjærer mot litt tillegg i prisen) Skifte bakre lyddemper Fikse rust i hjulbuer bak....(har rustet et hull på hver side under de plastdekslene som vanligvis er på skjermene på 1èr golfene) Skifte dekk ( så godt som nye 155/65-13 dekk kan følge med mot tillegg i prisen) Pris: HB over vrakpant evt bytte i bil med skilter. Må hentes hjemme hos meg (Ved Sværsvann ved Klemmetsrud utenfor Oslo) Meget god bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 går bilen for egen maskin? hadde du klart noen bilder av doningen? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Bilen går som et skudd den. Kjørte den til jobb seinest i dag, men det var siste turen pga avskilting. Bilder kan taes. Hvor vil du jeg skal sende de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Riisern Bilen går som et skudd den. Kjørte den til jobb seinest i dag, men det var siste turen pga avskilting. Bilder kan taes. Hvor vil du jeg skal sende de? Kan sendes post@parts4fun.com Kanskje jeg tar en tur å ser på den ikveld. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Bilder sendes ut i kveld til dere som ønsker dette. Har ikke hatt tid før.. Har fått noen PMèr som ønsker bilder også. Ønsker helst bytte i ny bil, men om noen kommer med penger før noen kommer med ny bil, så får de den selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har fått bud på vrakpanten...noen høyere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Det hadde vært hyggelig hvis du ville ventet med å selge den noen dager. Må høre med en kamerat imorgen, han er sikkert interessert hvis han får den for 1500kr + eventuelt litt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 åssen er det med årsavgiften? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Flasher åssen er det med årsavgiften? Årsavgiften er betalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har nå mottat bud på 1600:-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Bud på 2000:- mottat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 km stand? hadde det vært diesel hadde jeg tatt den tvert.. meget lyst på en prosjekt bil nå.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Telleren teller jo ikke 100000 km. stopper på 99999. Mener å huske at den står på 94000 et eller ennet. Mere en det vet jeg ikke. Sitter turteller insterument i den som jeg har flyttet over orginal-speedometeret til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg