Baldrick Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by 318i Dette er en bil jeg lett kunne kjøpt - bortsett fra at selger ikke er interessert i å svare meg på mail. Ved å sjekke bilen for heftelser i Brønnøysundregistrene får jeg også opp at det er salgspant i bilen på over 138k noe som gjør meg litt skeptisk... Det at en bil har salgspant behøver ikke å ha noe å si, er jo bare å forsikre seg om at den er fjernet før en får bilen! Normalt gjøres dette ved å gå til pantehaver (bank) og få bekreftelse fra de at pant blir fjernet ved innfrielse av lån. Dersom du ønsker S4 med automatgear er du egentlig litt heldig da de normalt ligger endel lavere i pris enn for manuell kasse. Men vær OBS på at automatkassen er ett svakt punkt på S4ene. Så er bilen kjørt rundt 200' MÅ du forsikre deg om at den er overhalt og/eller få en form for garranti på kassen. Havarert kasse koster endel å få byttet! 130-140' for en S4 varebil er helt hårreisende med mindre den er særdeles spesiell, får jo nesten RS2 vare for den prisen og for den del også S4 med 5 seter! Har selv hatt 2 stk S4 (og 1 S6) og betalte for den dyreste av de 87' (ca 3 år siden). Den bilen har nylig stått til salgs igjen og da med pris på ca 130' (fortsatt kun 2 seter)!!!! Så ikke stol blindt på at pris gjenspeiler stand på bilen heller.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318i Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Takk for gode tips! Skal skrive meg det bak øret... :) Leter fortsatt etter et fint eksemplar hos forhandler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by gjerms Hadde egentlig ikke tenkt meg BMW men. Det er jo en bra bil. Det er manuel kasse ja, og ikke skinn seter. Men setene er jo rimlig sportspreget. Du trenger ikke anti spinn på Quatro vel??? 15"tomms alu vinter (bra dekk) 17" rs4 felger med sånn passe bra dekk på sommer. Km-stand og prisantydning på denne? Sendte deg pm i går men har ikkje fått svar... Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Baldrick 130-140' for en S4 varebil er helt hårreisende med mindre den er særdeles spesiell, får jo nesten RS2 vare for den prisen og for den del også S4 med 5 seter! Har selv hatt 2 stk S4 (og 1 S6) og betalte for den dyreste av de 87' (ca 3 år siden). Den bilen har nylig stått til salgs igjen og da med pris på ca 130' (fortsatt kun 2 seter)!!!! Så ikke stol blindt på at pris gjenspeiler stand på bilen heller.... Hvordan i huleste klarte du å få fatt i en til 87.000~ for 3 år siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerms Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 89 for tre år siden måtte i såfall være et røver kjøp! eller et vrak? Dem ligger jo på alt i fra 89- 130 nå jo.... :( Siter Mvh Gjerms -------------------------------------------- A3 1.8T -------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Betalte selv 55.000 for en '91 100 2.3 i februar i år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318i Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Dette ble vanskelig, gitt... Alle forhandlere jeg har snakket med har nevnt "småplukk" på bilene. "Småplukket" har vært alt fra skifte av reg-reim til "problemer med AC, fyren som så på den snakket noe om noen motorer som måtte skiftes". Har brent meg på slikt før, da jeg kjøpte en Corrado privat som også hadde "småplukk", med det resultat at reg-reima gikk og toppen sa takk for seg... Er det ingen som vet om et fint eksemplar av en S4, som står hos forhandler i midt-/øst-Norge, til rundt 100k? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Skaff deg ei liste over eventuelt småplukk... kalkuler det inn i prisen og fiks det før problemene manifesterer seg. F.eks reg-reimer, sjekk av diverse slanger etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by 318i Er det ingen som vet om et fint eksemplar av en S4, som står hos forhandler i midt-/øst-Norge, til rundt 100k? :( Trur du skal slite med å finne S4 hos forhandlar til den prisen. Men det finst no definitivt en del å velge mellom dersom du tar sjansen på å kjøpe privat igjen! Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 du kan jo vurdere denne,ring for spørsmål http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41865[/url] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318i Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by audi s6 sedan du kan jo vurdere denne,ring for spørsmål http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41865[/url] Tja... Dersom du tar en '97 BMW 316i i innbytte, uten mellomlegg, så har du en deal! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 180.000 for en S4 sedan... jaja det var litt i stiveste laget! Men de holder seg vel litt bedre i pris enn avant/vare. Men bilen var absolutt fet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 hvis du mener det er stivt så kan du sette opp et regnestykke.kjøp en helt standard å gi ca 130000-150000 med lite utstyr,så kan du gjøre det som er gjort med min så havner du vel på 280000-300000 så prisen på min er nok litt stiv:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 det går nok ikke det,men det er lov å prøve seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg