thojen Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Trengs!! Driver og fikser brekket, skiftet wire, og ser at høyre bak sitter bom fast. Fjæra som skal presse tilbake klarer ikke jobben, og all verdens smøring og banking på denne "hendelen" fører ikke fram. Ny caliper koster vel ca 2800,- og det vil jeg helst slippe å betale. Noen som har en brukt caliper på lager, som gjør jobben sin og ikke koster en haug med penger?? Evt hvor man skaffer litt billigere? Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thojen Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Fikk endelig tatt ut motor, og skifta råder, pakninger osv etter at denne plenklipper-bolten tok kvelden for et par måneder siden... var spennende nok å starte Golfen etter at alt var på plass igjen...;) Tror det ble bra gitt! Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Fikk tak i to nyoverhalte kalipere hos AIS, mot at jeg leverte de gamle som inbytte, dette kosta vel ca 1000,- Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thojen Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Men hva er AIS? Hvor, tlf osv? Takk for tipset! Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thojen Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 jeg driver og surrer med caliper: Corrado G60 og Golf G60: Har de samme caliper da?? Passer den på begge?? Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thojen Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 joda.... er visst samme opp til 93 mod, ifølge Møller! Stoler på at de ikke brøler det til da... Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 AIS er en bilrekvisita forhandler på Forus ved stavanger. nummeret er 1881 Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg