sony Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 skal kjøpe styling til min polo 6N nå men lurer på hvor dere kjøper deres styling hen?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Jeg kjøpte baklukespoiler,panserforlenger og frontleppe på NBS for noen år siden....... Men du bor vel i samme by som Gundersen sportscar...men de har vel muligens bare ABT og det er vel ikke så pent(til 6N)..... Men Autopower som også er i Arendal har endel ok merker....(sånn at du slipper å dra langt eller få tilsendt)Veldig greie folk hos Autopower........Åssen er bilen din(farge og motor)....? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Jeg så bilde av den på profilen din.....jeg har et par mørke sideblinkers(org fra cc) som du kan få for 100kr+porto.......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Autopower er så dyr på styling. gidder ikke betale 4000for en bakfanger:rolleyes: . har frontspoiler)(rs2), panserforlenger, senkesett og felger. så trenger bare bakfanger, sideskjørter og takspoiler. lykter kommer i andre rekke. men vite blinkers foran og på sidene MÅ på;) Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 jeg kjøpte mitt på ast i bergen.. i fyllingsdalen. har rs2 fanger foran seidl p1 fanger bak, m3 sideskjørt, og panserforlengeren husker jeg ikke hvem som har produsert! felger mangler jeg enda :( må ha penger til alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 maxam tuning er bra greier.. http://www.maxam-tuning.com billigere enn de fleste.. men delene er i glassfiber (ikke originale altså) og han leverer raskt. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg