Jonte Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Er det slike pærer jeg må ha i baklysene mine? Hvilke til sideblinkersene? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Er disse du må ha til foran og bak ja. På siden må du ha sånne små 5w glasspærer. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Syns forskjellen var verdt "slitet", de foran bytta jeg ikke, de er allikevel skjult inni lyktene :) Osram Diadem Philips Silvervision Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 selvgjort er jo helt klart best, og ikke minst billigst :hammer Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Ikke så mye nytt med bilen om dagen, pga den rett og slett ikke brukes :) Pga for tidligfødt datter her må vi tilbringe mye tid på sykehuset med henne. Håper på og komme hjem snart! Har bestilt Xenon da, gleder meg til det kommer. Skal nok få lyst opp de mørke vinterveger da ja ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Pga for tidligfødt datter her må vi tilbringe mye tid på sykehuset med henne.Håper på og komme hjem snart! Håper alt går bra:) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Pga for tidligfødt datter her må vi tilbringe mye tid på sykehuset med henne.Håper på og komme hjem snart! Håper alt går bra:) Jo takk du, alt går bare bra, hun er nå kommet hjem (endelig) og livet er blitt en smule forandret :) Hun har allerede vært flere turer i BMWen og stortrives i bil, hehe. :smilbmw Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Jo takk du, alt går bare bra, hun er nå kommet hjem (endelig) og livet er blitt en smule forandret :) Hun har allerede vært flere turer i BMWen og stortrives i bil, hehe. :smilbmw hehe, hu var søt...likte bmw'en så godt at hu sovna i den..skikkelig BIMMER_GIRL det der.. finnes jo mange bmw biler som man setter seg på og kjører rundt..men hun er nok for liten for de enda.. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas! Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Utrolig fiiin bil må jeg si.. ikke alt for overdrevet.. ;D å de baklyktene de er lekre =) Var det effektanlegget mye tilpassninger eller... ? Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Utrolig fiiin bil må jeg si.. ikke alt for overdrevet.. ;D å de baklyktene de er lekre =) Var det effektanlegget mye tilpassninger eller... ? Hei du og takk for kommentarer! Simons anlegget var bare å skru rett på, måtte ikke tilpasse noe. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen videre planer fremover nå da Thomas? Hører du prøver å få taki en org. M3 bakfanger? :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen videre planer fremover nå da Thomas? Hører du prøver å få taki en org. M3 bakfanger? :) Det stemmer, det er iaf planen å montere en slik. Bare å si ifra hvis du hører om en tilsalgs! Videre planer fremover er vel å få på sideskjørtene som kommer, M-rattet (når airbagen er i boks) og xenonlysene. :) Ellers må jeg ha bilen på verksted snart for å bytte deler i forstillingen... Og ny vintergummi må jeg ha...Men men, bil er i mitt budsjett uansett, hehe. :smilbmw: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ja, denne bilen er vanvittig fin. Har alltid sett på den som et "forbilde" på hvordan jeg vil ha min E36. Et lite bildebidrag: Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Takker jondepon :) Har prøvd å style den diskret og mest original.. Liten update idag, fikk pakke med Powerflex foringer til bærearmene foran: Etter den var på 4 hjulskontroll, fant vi ut at begge bærekulene må byttes, foringene på bærearmene (wishbone) og annet småtteri må byttes ut! Så da kan en vel si at jeg fant løsningen på sporing og risting i ratt ved bremsing... Nå venter jeg på enda en pakke, xenonlys. Kommer mer bilder da ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 blir nok bra når du får bytta ut delene ja =) lurer på om jeg ikke skulle få sjekka over min snart! men si ifra når du har fått inn xenonlysa, så kan vi knipse noen bilder sammen =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg