Dr_S Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Tok vel 1-2 måneder før den var skikkelig brent inn. Merket ganske stor forskjell ja. Men som alle andre Simons, kommer ikke gromlyden før potta er steikvarm :) Brummer bra på tomgang også. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Tok litt bilder igår Ellers er Greenstuff bremseklosser bestilt..foran og bak...skal ha nye skiver også om ikke lenge. Nye tåkelykter er også bestilt, fra FK. :smilbmw: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Nydelig bil du har :titties: Har du Simons anlegg hele veien eller bare bakpotta? Hva betalte du for den frontleppa der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Senk Mer! :d Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Senk Mer! :d Da tror jeg ikke hjulene går rundt :) Subber godt med en baki... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Nydelig bil du har :titties: Har du Simons anlegg hele veien eller bare bakpotta? Hva betalte du for den frontleppa der? Takk! Har Simons fra kat og ut, ja. Frontleppa, eller M3 leppa, ga jeg ca 450,- for. Forøvrig tror jeg ikke jeg skal ha mer senking, mulig mer foran. Men det er nedprioritert atm :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Veldig fin bil! Men når kommer det felger med halvmeters-kant? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 trenger ikke kant når felgen er så fete som de er. synes du skal lete lenge etter felger som kler den bilen bedre. Sinnsykt fin bil foresten Dr S :-D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Veldig fin bil! Men når kommer det felger med halvmeters-kant? Takk! Felgene beholder jeg faktisk, hehe. Liker de veldig godt. trenger ikke kant når felgen er så fete som de er. synes du skal lete lenge etter felger som kler den bilen bedre. Sinnsykt fin bil foresten Dr S :-D Takk for det! Er enig i at de kler bilen bra, så jeg bytter de ikke ut. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 synes det skjer lite med bilen for tia jeg. synes du at du er ferdig? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 synes det skjer lite med bilen for tia jeg. synes du at du er ferdig? Har mye annet av utgifter enn bare bilen. Kjøpte leilighet ifjor, brukt mye på pusse opp den. Skal snart begynne på bad & kjøkken :) Men så fort det kommer lønn+feriepenger nå, er det ikke helt usannsynlig at det kommer noe updates. Først og fremst bremser som skal byttes ut nå. Ligger greenstuff og venter på posten bl.a Så blir det vel noe mer styling også, sideskjørter iaf og muligens takspoiler og M5 list på koffertlokket, innstigslister etc. Må også få satt i M-rattet, men må ha en del til rattstammen. :biker Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 herlig bil! men kan senkes enda litt til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 nesten hver eneste tråd jeg er på, er det en veldig fin BMW, din er ikke et unntak :D Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 herlig bil! men kan senkes enda litt til Takk for det ; Vi får se om det blir mer senk, hehe. nesten hver eneste tråd jeg er på, er det en veldig fin BMW, din er ikke et unntak :D Takk! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Da kom det litt diverse idag, nye bremseklosser fra EBC 8 stk og 2 stk klarglass tåkelykter fra In-pro (selv om jeg bestilte FK, er de identiske) Også kjøpt inn stålbørste, kalipperlakk i sølv og kobberpasta. Så kommer vel Brembo skivene i beg av uka, Andreas? =) Blir bra med nye brakes! FØR: ETTER: Greenstuff :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg