vrtx Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 sveis deg ett 2.5"/3" eksos. en kompis hadde 318is med 3" eksos og en potte. rå lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ']Dr_s' date=' har du et sett originale tåkelys og selge meg billig? :offtopic[/quote'] Dessverre de er ikke komplette, har tatt litt deler av de :) Bestilte nytt Simons anlegg idag forresten, får det på torsdag. Så da tenker jeg sommerdekk kommer på i samme slengen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Var det ikke det også en av de første tinga du bytta? Eksosanlegg? Da kan du regne ut nøyaktig levelengde på eksosanlegget :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Stemmer! Første jeg byttet på bilen, iflg Mekonomen var det 18 mnd garanti, så den er jo way gone fishing :) Men jeg syntes det var kort levetid, det var de enige i. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ']eehmmmm' date=' hva har du igjen da:P? ikke tilfeldigvis den runde svarte plast koppen som du kopler til ledninger vel:P m'm[/quote'] Merkelig, denne fikk jeg ingen mail på..jaja...Nei, er den koppen jeg har brukt på FK, ene, pga den ene brant opp(!) Sorry. Men sånn ellers....hva SKJER med folk i trafikken?? Idag, midt i Tønsberg sentrum i rushen,var det en gjøk i en blå Primera som plutselig i motsatt fila heiv seg ut førervindu, stakk fingeren i halsen og ropte: "AAAAAAAAAAAAAAAAA!!" ??!! Aldri sett stakkaren før, så hva motivet hans var, er uvisst. Kanskje gjort et dårlig kjøp å lar det gå ut over andre? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Idag var en deilig dag. Fikk satt på sommerhjul, fikk besøk av Jondepon og Espen som bisto litt ;) Etter det dro jeg inn til byen å fikk satt bilen på løftebukk slik at Simons anlegget kunne skrues på ;) Av med rustent søppel! Veldig behagelig med tett eksos igjen....Elsker den innbrenningslukten, hehe :) Litt bilder: Ferdig! Eksos med rallylyden, før: Etter bytte: Bilen fikk også en vask og litt olje ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Idag var en deilig dag. Fikk satt på sommerhjul, fikk besøk av Jondepon og Espen som bisto litt ;) Etter det dro jeg inn til byen å fikk satt bilen på løftebukk slik at Simons anlegget kunne skrues på ;) Av med rustent søppel! Veldig behagelig med tett eksos igjen....Elsker den innbrenningslukten, hehe :)Litt bilder: Pent! Gleder meg som en unge til 22 og 23!! :D blir to geniale dager vet jeg.. !! Vet du om det er mange som skal på tryvann? Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ingenting slår følsen av å få på sommerhjul igjen!, evt nye mods, og idag har du fått begge deler + god vær :D perfekt dag :D Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Rå felger du har :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrack Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Tenker det ble bedre lyd i godvogna igjen nå ja... Hørtes ikke helt bra ut på onsdagen. Vi er vel alle klare for tryvann!! (høres ut som BMWCCN har begynt med RUSS'e treff..... ikke helt bra det men men:) ) Blir vel no bedre plass i år da. Siter - 95 BMW 320I - 84 BMW 524 TD aut. x 91 BMW 325I No Reson Live But I Like It That Way Member of BMW Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ja, alltig deilig å legge om til sommerfelger... fine var dem å ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Tenker det ble bedre lyd i godvogna igjen nå ja... Hørtes ikke helt bra ut på onsdagen. Vi er vel alle klare for tryvann!! (høres ut som BMWCCN har begynt med RUSS'e treff..... ikke helt bra det men men:) ) Blir vel no bedre plass i år da. Kanskje vi får begynne å ha det ala russetreff? ;) like mye action! bygge anlegg på takene til røde E36er :P heheh.. da tar det av tror jeg:hondakick Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Vi fikser et opplegg rundt Tryvann. En felleskjøring innover. Info vil komme nærmere datoen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Det må bli tatt masse bilder derfra, så vi som ikke skal dit kan få sett noe vi også da. Hehe. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 BMWCCN sin vårmønstring, flyttes et hakk opp fra Frognerseteren. Masse blanke bimmers ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg