Eelo Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Trenger ny CD-spiller da jeg solgte den gamle med bilen.. :) Noen som har noen anbefalinger? Tenkte jeg skulle legge i ca 3-4000,- Vurdererte denne men er åpen for forslag... Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Jeg vet at JVC har en del reklamasjonssaker å henge fingrene i for tiden. Kanskje verdt å tenke litt på. Men det er ikke dermed sagt at den utgaven du er interessert i er en problemspiller, den kan jo være trofastheten selv. Ellers virker spilleren pen, med rene linjer og få knapper (noe som jeg ser på som et stort pluss), de mest nødvendig funksjoner og tilkoplinger er intakte, og lyden er det intet galt med ifølge tester. Det er heller ikke mye vondt å si om prisen. Hvordan skal jeg egentlig kunne foreslå noe annet? Det måtte i så fall bli på bakgrunn av personlige preferanser og erfaringer, da er Alpine alltid verdt å dra inn i diskusjonen, men liker du bedre designet og ergonomien til JVC kommer jeg uansett til kort. Så, kjøp den om du liker den, kjøp Alpine om du er i tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Heia Alpine. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Og det ble en CDE-9827R :D 3290 blanke penger måtte jeg gi fra meg for den... Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg