Gå til innhold

325 ix restureing

Ranger emnet


bmw325ix

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal resturere gamlebilen! en 325 ix.. e-30 er derfor ute etter en rep.manual, kan jo være kjekt og ha når en står fast.. noen som vet hvor jeg kan finne en slik til 4x4.. har en del rust på de vanlige plassa. noen andre som pusser opp en ix.. kanskje dele noen erfaringer underveis?

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Har ikke noen problemer ennå.. har ikke begynt på bilen:) litt tiltak og begynne.. men det er jo fint å vite at man kan henvende seg en plass for å få noe info hvist det låser seg helt..

Har et spørsmål.. skal sette på effektanlegg, orginalt går det to rør helt bak. Har et anlegg liggende men med ett rør (2.5") og bobbel DTM utblås. hvist jeg lager en overgang fra greinrøret og over på 2.5"? er det stort nok?

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Jeg er ikke sikker på hva du skal gjøre med rørene, det er ikke helt mitt felt. Jeg ville henvendt meg til noen som driver med eksos, såvidt jeg hører så er de billig på enkle endestussjobber (kat og bak)

 

 

Hvis du er på DC++ så kan du laste ned Haynes, veldig grei

 

Du kunne vel ikke sendt meg manualen for e30? Ville vært krem.. Send meg evnt en PM..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

DC??

Kan du sende den via msn eller noe? eksund_christian@hotmail.com

Ellers var jeg ute og så på bilen, hadde an på bukker.. må se litt og planlegge litt før jeg begynner.. Oppdaget at an sliter på innsiden av dekkene framme.. kunne ikke finne noe slark i kuler og sånn.. ser ut som det er negativ chamber på framjula.. har ikke sett det før.. hehe.. men bilen sporte en del når det var hjulspor i veien?? noen som vet om det skal være sånn?? dette er en ombygga ix.. og jeg fikk an nærmest.. brukte den helt til samboen kjørte på en stein i veien... Resultat: sprekk i Bærebroen/ den som motoren står på.. har fått ny og skal skifte den samtidig som jeg skal sveise bunnpanna.. noen som har demontert den?? ser jo ut som en hel dags jobb:)

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som du har tatt deg vann over hodet:D Men uansett ønsker jeg deg lykke til! Restaureringer har en tendens til å fort ta sykelig mye mer tid og penger enn en først har beregnet. Har holdt på med min MGb roadster nå i fler år enn jeg kan tenke meg og lagt ut mer penger enn bnp til et lite land.

Ellers er jo forumet til BMWccn. fint å bruke om du har spørsmål vi her på bilforumet ikke kan svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Skal se om jeg får lasta ned filene derfra.. Takk:)

Ellers når noen sier jeg har tatt meg vann over hode:) så har jeg et ganske så godt motto "ingenting er umulig, det tar bare litt lengre tid":) tid har jeg nok av.. men det var de penga da:(

86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår