guest Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Original øverst, min versjon nederst. Endringer: Senket Forkortet Farge Speil Vinge Skjøter fjærnet Nye front lykter Sidemarkør fjærnet Klistremerker i vinduer fjernet Luftinntak på dør endret Skilt fjærnet Tak senket en aning Bakre støtfanger Tror det var alt. Jeg endret ikke felgene da jeg synes de passer helt perfekt til denne bilen. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 synes det var drit bra til å være første gang jeg, alltid litt kometisk å pirke på men, men:) stå på Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 enig med ehrnst at den var drit bra får å være den første.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Synes den ble ganske så pen, og for all del bra for å være første gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg