teblast Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Skal ha noe fett som skal under lister osv på bilen for å forhindre rust, hva burde jeg bruke? Lurer også på hvor man skaffer litt større kvoter med vaselin til kabler og forskjellig fett, vaselin har dem jo ikke noen steder jeg har vært innom og alt av fett er jo bare sånne små tuber! Lurer også på om det er noe spesielt fett som man kan putte bak sideskjørtene for å ungå at det ruster i karosseriet som er bak det? Meste av fett vil jo dette av etterhvert når det kommer snø oppunder osv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sikker på at du ikke skal bruke tectyl a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Bruk syrefritt fett. Vi bruker no Mobil greier på jobben som er syrefritt(for bruk i maskiner som har med mat og gjøre) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 hva var det jeg skulle bruke tectyl til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 der hvor du ikke vil ha rust :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Skal du bruke tectyl er tectyl ML å anbefale 3-4 strøk gir en bra tykkelse som ikke blir hard med åra. "vanlig svart" tectyl herder etterhvert og sprekker-ikke bra. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg