MMORE Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Dette er min første crome'mod. synes den ble ganske bra. Har ikke org bilde, men kan sikkert finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 sjuukt fett!! første gang jeg ser en chrome-moddet bil !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 den har jeg sett f0r et eller annet sted har du orginalen?? :) den jeg så sist har AKKURAT samme felgene .. Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 MMore..beklager å si dette...not...BUSTED... :mad: jeg vet at du ikke har laget denne bilen..prøver å finne linken til han som egentlig har lagd den.. hater folk som stjeler andres modder og later som om det er deres:mad: :mad: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 JA jEG VET j eg har sETT den F0r HAN har IKKE LAGET Denne ..denne modden finnes paa en engelsk side et eller annet sted :D BUSTED hahha Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 må bare spørre..hvorfor gjør du det?? hvorfor ta en annen sitt arbeid å vise den til andre som din modd??? burn in hell:mad: :mad: :D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 skulle bare se på reaksjonen... hadde vært bedre enn ZeIn om det hadde vært min modd. :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 LOL!!!!!!!!!!!!!!!!! NICE ! 1 men HVER FORSIKTIG duKAN bli BANNET for dette andre steder :D hehe hadde vært litt sjeft om du hadde laget den da ..den er Sinnsykt fet laga..j har laget en selv ..men den ble ikke så bra :( ..hehe men slett denne TREADEN så vi kan kmme videre i livet :P hehe ses alle natta Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 MSpeed ro ned!!!!! det er ikke en modd, men en ekte bil. ingen andre sitt arbeid. pms eller no. folk er så lite mottagelige for litt kødd her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 LOL!!!!!!!!!!!!!!!! er du helt DUM det er En MOD!! IKKE NE EKTE BIL!!!.. j har SETT ORGINALEN det er en DIAMANT SVART 106 og j vet om den som kjenner HAN som eier den : P så ikke kom her og si at den IKKE er en MOD for DET! er det Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 for det første er jeg ikke sur..bare kødder litt jeg..er så sent så jeg skylder på det og for det andre så er det en modd;) EDIT: Zein du slår meg alltid du:D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 hvis den er ekte... gi meg orginalen.. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 orginalen ja...prøver å finne den..men det er en modd...hvis du ikke tror på meg så tro på Zein..han vet alt om modder... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Offtopic. hvordan lager man slik crom? som på den bilen..? takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 for å æage slik CROME lek litt med "LEVELS" da klarer du til slutt å få slik crome..j poster orginalen senere i dag :D og min versjon Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg