XitriuZ Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 skal begynne med bilcross og lurte på hva ferdig bil, kjøredress og lisens koster og hvor jeg kan kjøpe/gjøre dette... på forhånd takk:) :fire:Glenn :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Gå inn på nmk.no og finn din lokale klubb/bane. Du får masse hjelp hvis du møter opp på en treningsdag der. Her på bilforumet virker det dårlig med bilcross interesserte. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 jeg kjører bilcross.. og det er en del flere her på forumet som gjør det og. først og fremst, hvor er du fra? som sagt ja. gå inn på http://www.nmk.no og finn den klubben som er nærmest deg. Ring evnt. kontakt person der. Hvor gammel er du? hvis du ikke har førerkort (16-18år) så må du ta et juniorkurs. Det vil også en evnt. klubb informere deg om. Bil kan du kjøpe på bud på løp. Det vil da koste deg 8300kr hvis du får bilen på bud. Kjøre utstyr kan fort komme opp i noen tusen det og.. men det er ting du kan ha livet ut! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XitriuZ Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 skal starte til våren... er fra drammen... men det sto ikke noe på http://www.nmk.no -->drammen hvor får jeg vite når det er løp og hvem bil jeg kan legge inn bud på osv?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Det står linker til alle lokale klubber på venstre siden der. http://www.nmkdrammen.no/ Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XitriuZ Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by nissan s13 Det står linker til alle lokale klubber på venstre siden der. http://www.nmkdrammen.no/ du tuller`?:D det er jo det jeg skrev jo.. men det står ikke når det er stevner osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hehe, ok. Men da ringer du kontaktperson for klubben Annette Sørensen, tlf 91831567. Og spør når det er trening på banen der, er nok da du får mest hjelp. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XitriuZ Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by nissan s13 Hehe, ok. Men da ringer du kontaktperson for klubben Annette Sørensen, tlf 91831567. Og spør når det er trening på banen der, er nok da du får mest hjelp. det skal jeg.. men noen som har peiling på hva dress osv koster?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 fotojan her på forumet kan nok hjelpe deg. han er fra drammen og kjører bilcross.. får håpe han ser denne tråden Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XitriuZ Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by TypeC fotojan her på forumet kan nok hjelpe deg. han er fra drammen og kjører bilcross.. får håpe han ser denne tråden ok.. noen som har mailen til fotojan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Priser kan du jo f.eks sjekke på Kollevold Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Fotojan kan du vel kontakte på pm her Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XitriuZ Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by nissan s13 Fotojan kan du vel kontakte på pm her takker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Har svart på meldingen din så har du tid stikker du bare en tur på Motorsenteret og spør etter Jan. Mye lettere å ta en prat sammen da, men vi har kun åpnet mandag og tirsdag til uken før vi stenger for sommeren. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XitriuZ Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by fotojan Har svart på meldingen din så har du tid stikker du bare en tur på Motorsenteret og spør etter Jan. Mye lettere å ta en prat sammen da, men vi har kun åpnet mandag og tirsdag til uken før vi stenger for sommeren. sorry men jeg jobber så hakke hatt tid til og komme... men kommer etter sommerferien... da jeg kan begynne på lappen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg