Jorgen Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hei Trenger litt hjelp med motorbytte, grunnet at personen som startet og hjelpe meg så og si aldri har tid eller svarer. Bilen er en 86 mod. Nissan Bluebird Turbo, og det som står igjen er og få motoren ut (et par småting så er den løs) montere clutch, turbo, starter, dynamo osv på nye motoren, og hive i denne igjen. Vil helst ha det ferdig før mandag (200sx-treff) :) Bilen står nå på en parkeringsplass og bør helst taues til en garasje hvis du har mulighet for det :) Ring meg på 98 64 43 83, send pm her eller mail meg på jorgen_sellgren@hotmail.com mvh Jørgen Sellgren Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Glemte og legge til at bilen står rett utenfor Oslo :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 *bump* Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 *kremt* men så er det vel litt vanskelig å taue bilen til oppdal også da... betaler du turen min nedover, så skal vi helt sikkert få kjerra på veien, så kan jo jeg sitte på med deg nordover igjen :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 trenger fortsatt hjelp ;) men nå gjenstår bare og få ut blokka (som er helt løs, men køddete og få ut av girkassa, blir vel til at vi tar ut kassa og..) gjenstår også og få satt sammen nye motoren og få inn den :) du får såklart noen arbeidskroner, og har muliget for å hente deg :p bilen står i fetsund.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg