bjørn Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Har kjøpt en sånn Boss MP3 spiller (3130) og Boss 2-kanals f.sterker (C250) sammens med ei basskasse. Dette får jeg FAEN ikke til å funke, høyttalerene foran spiller som bare det men ikke basskassa. -Forsterker får strøm rett fra batteri. -Forsterker er jordet i karroseriet 30cm unna. -Forsterker får remote strøm fra spiller. -Signalet kommer via Rear RCA plugger på spiller. -Når spiller slåes på lyser det grønne POWER lyset på forsterker. -Høyttaler ledningene er brokoblet slik det står ved terminalene og koblet deretter på basskassen. Hvorfor får jeg ikke lyd i skiten?! Har du noen idè om hva jeg kan ha gjort galt eller hva jeg kan sjekke?! :rolleyes: takk! Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 kabeln inne i subkassa har ramlet av? Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 still opp styrken på forsterkeren. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Kablene sitter fast inni basskasse både i element og terminal .. Styrken står på maks både med input gain og den remote dingsen. Jeg har ikke funnet noen funksjon på spilleren som styrer RCA utgangene .. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexten Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Uhm. Har forsterkeren din 2 audio-innganger da? (sånne røde og hvite). En av de skal være til høyttalerene bak (subben) og en til frontsettet. Om du bare har en så får du bare lyd i en av de, enten fremme eller bak. Så da må du enten kjøpe ny forsterker eller kjøre frontsettet på cd-spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Edit: Kanskje lese igjennom spm før jeg svarer... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Han skriver nå at det er 2k forsterker:rolleyes: Men kan f.eks ha koblet på utgangen etter delefilteret, hvis det er sånn på den forsterkeren. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Her er løsningen på mysteriet!! Elementet i basskassa var jaggu dødt. Prøvde ei kasse til en kompis og da funka det som bare faen. Så det forekommer tydligvis slike feil på fabrikksbygde kasser også.. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 bør ikke ha forsterker på fullt.. da tar den knekken på elementet.. Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by J-Unit bør ikke ha forsterker på fullt.. da tar den knekken på elementet.. Tull. Et element liker seg bedre jo mer power den får. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg