Jonte Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Fet vogn det der da.. Går du like hardt tilverks med TT'n? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Jonte Fet vogn det der da.. Går du like hardt tilverks med TT'n? :) Blir vel verre vel...? :D Bygger vel for litt banekjøring oxo? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by borabora Blir vel verre vel...? :D Bygger vel for litt banekjøring oxo? Når noen skal ha bilen, nesten uansett pris, så må jeg nesten selge... Går fort lei prosjekter, så det blir bra med noe nytt... Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 ja sant som dem sier, alt er til salgs for den rette pris:D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 WTF!?!?! Kjøpte du romferga TT ?..... you GOT to be shitting me.... Da kunne du likegjerne trimma den caddyen du har på jobben..... den ser i det minste fetere ut!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Casper Når noen skal ha bilen, nesten uansett pris, så må jeg nesten selge... Går fort lei prosjekter, så det blir bra med noe nytt... Ja, må ha noe å gjøre. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg