Casper Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Da var golfen min solgt til en hyggelig kar fra bergen.. Kan vel si at det er norges fineste golf IV, etter at den ble kåret som vinner på vw-audi treffet på våler i helgen, samt at den vant klassen for beste vw,seat, skoda, på GATEBIL på våler i år... Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 den var utrolig fin ja ! får håpe den nye eier tar godt vare på den! men hva er planene nå ? ny bil? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Ny bil er kjøpt... Blir ferdig til neste sommer... Den blir rå....denne gang en Audi...:) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 a3? s3? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Får vente å se... Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hvordan ble det med Ford Lightning da Casper? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 bilder av bilen? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Fikk ikke forsikring på Lightning, jeg som hadde begynt å ta lappen for kjøretøy over 3,5 tonn...:( Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by ilck bilder av bilen? Sjekk denne linken for bilder og info: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=5222 Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 fy faen casper du er så tragisk du..... Hvorfor i helvete solgte du dritten? dette er fakstik første jævla golf 4 jeg syntes var fet. Når faen rakk du å selge den egentlig? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Casper Fikk ikke forsikring på Lightning, jeg som hadde begynt å ta lappen for kjøretøy over 3,5 tonn...:( hehe. skaff forsikring et annet sted . kjøper den. så kan jeg kjøre den for deg:) har jo lappen jeg.. hehehe! Har kranbil kurs på mandag... til fredag har jeg lisensen..... kan jeg løfte optil 60tonn på kran:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Tape-R fy faen casper du er så tragisk du..... Hvorfor i helvete solgte du dritten? dette er fakstik første jævla golf 4 jeg syntes var fet. Når faen rakk du å selge den egentlig? Når det kommer noen å skal ha bilen, så å si uansett pris, så er jeg nesten nøtt til å gjøre det.. Men bygger noe råere nå...:) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 du er så BØG du...... ps... hva går det av kartene deres for tiden?. Vi røykla hele hhk, i går... brukte vel 2-3 timer på å lufte ut alt. nesten som om det var for mye olje. hver av svingene så skjøt karta ut ONKLI hvit tett røyk.- lukta svidd grill mat :D :D :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Tape-R du er så BØG du...... ps... hva går det av kartene deres for tiden?. Vi røykla hele hhk, i går... brukte vel 2-3 timer på å lufte ut alt. nesten som om det var for mye olje. hver av svingene så skjøt karta ut ONKLI hvit tett røyk.- lukta svidd grill mat :D :D :D Simringen mellom clutchen og motoren går til helvete, så havner all olja i motoren..Tar ca 2-3 timer å fikse en kart.., og vi har 30 stk..:) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Å selge den bilen er som å selge ræva si!!! Skulle du aldri ha gjort, sinnsykt fet skute:D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg