nitewlkr Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by remster såvidt jeg klarte å lese så har du oljekjøler men har du da også braketten som er til oljefilteret ? så jeg får satt den rett over på min? EDIT: med rør osv såklart. komplett oljekjøler med feste annordning til oljefilteret. kan sjekke... ofret 2 slike for å prøve å få de til å passe med rallyebenden på corradoen så jeg er ikke sikker på om jeg har flere braketter men kjølere har jeg nok av Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 hvis du har det vil jeg i hvertfall ha en + en oljekjøler. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg