slayer Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hva syns dere om denne? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=475466 Er det litt stiv pris eller ligger dem på dette? Er ingen BMW-guru så jeg har litt greie på dette... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg synes det var veldig stiv pris, jeg selger min 318i for 15k og det er med 243 000 km på tellern og alle motorpakninger byttet. Så 35k for en 320i blir litt for drøyt tror jeg. Men det kan hende den er i prima kondisjon og verdt alle penga, det vet ikke jeg, men ut etter bildene så var den ikke "all that" :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by ReWrite Jeg synes det var veldig stiv pris, jeg selger min 318i for 15k og det er med 243 000 km på tellern og alle motorpakninger byttet. Så 35k for en 320i blir litt for drøyt tror jeg. Men det kan hende den er i prima kondisjon og verdt alle penga, det vet ikke jeg, men ut etter bildene så var den ikke "all that" :) Nei sant det....så ganske ordinær ut...Stygge seter også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Den bilen var dyr, hvis du leter så finner du mye bedre eksemplar. Det finnes også en E30 Hartge tilsags i Norge, se link http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=480040 Hvis du får denne for 35000 kr så er du heldig. Vi som er BMW entusiaster vet hva denne bilen står for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det står at det er en 89-modell. Da har den de nye type lyktene og fangerene. Den ligger derfor en del høyere i pris enn en tilsvarende 87-modell som er den "gamle" typen. Ta en titt i Motorbørsen, autodb osv. Da kan du sammenligne priser. Den bilen var dyr, hvis du leter så finner du mye bedre eksemplar. Det finnes også en E30 Hartge tilsags i Norge, se link http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=480040 Er den ekte? Den står ihvertfall registrert som en vanlig 320i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Sven Det står at det er en 89-modell. Da har den de nye type lyktene og fangerene. Den ligger derfor en del høyere i pris enn en tilsvarende 87-modell som er den "gamle" typen. Ta en titt i Motorbørsen, autodb osv. Da kan du sammenligne priser. Er den ekte? Den står ihvertfall registrert som en vanlig 320i. Det står at det er eneste i Norge så han har ett forklaringsproblem han som skal selge hvis den ikke er. Tror den var diskutert på forumet på bmwccn og konklusjonen var at den var ekte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 va med http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=481160 denne da :) ikke kjørt mer enn 150 000, 2.3L. får med bra stereo Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det står at det er eneste i Norge så han har ett forklaringsproblem han som skal selge hvis den ikke er. Tror den var diskutert på forumet på bmwccn og konklusjonen var at den var ekte Ja den var diskutert på Bmwccn forumet, men kan ikke huske det kom fram noen konklusjon. Beste måten er vel å ringe til eieren å høre. Ofte står det mye rart i annonser som ikke stemmer, men det trenger selvfølgelig ikke være slik i dette tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Sven Ja den var diskutert på Bmwccn forumet, men kan ikke huske det kom fram noen konklusjon. Beste måten er vel å ringe til eieren å høre. Ofte står det mye rart i annonser som ikke stemmer, men det trenger selvfølgelig ikke være slik i dette tilfellet. Ble litt interessert i denne Hartge'en! Noen som vet hvor langt den har gått? Hva er spessielt med denne versjonen da? Sikker endel bedre understell osv. men stod jo at det bare var 150hk og da kan det jo ikke være mye gjort med motor! Slayer: Du kan få kjøpe min BMW 320i E30 ;) 1983 modell 158000km på teller Vært eid av en gammel man (dvs. han var vel yngre når han kjøpte den ;)) de siste 21 årene. Har vært på alle servicer, har servicebok, brukermanual og tilogmed vognkortet fra 1983. Takluke(100%rustfri), sentrallås og 6'er under panseret ;) Litt rust i kanal og fremre hjulbue. EU-godkjennt i år. Får med 1mnd. gammelt frontsett og 6x9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 320 drikker mye suppe og går ikke noe spesielt godt. Kjøp heller en 325, dog det er litt verre å finne noen brae Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hvorfor kjøpte du deg 320 da? Den E30'n jeg hadde syns jeg det var ganske bra fres i jeg, meg suppa skal jeg være enig i :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Flasher Hvorfor kjøpte du deg 320 da? For jeg visste ikke at den gikk så 'dårlig' som den gjorde! Fant jo ut at jeg skulle ha hatt noe med mere motor.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Flasher Hvorfor kjøpte du deg 320 da? Den E30'n jeg hadde syns jeg det var ganske bra fres i jeg, meg suppa skal jeg være enig i :) Jeg har fått inntrykk av at e30 320i går ganske forskjellig fra bil til bil..er iallefall det jeg har hørt fra folk som har hatt flere 320i e30 Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Dere oppererer med stive priser må jeg si! Kjøpte med en 88' 325 for et år siden! Full e46m3 styling, feit lakk og jævla bra motor... untatt at hjernen måtte loddes... ga 35000 for den.. sikkert en av de beste 325 som var ungd.kjørt som var igjen her i norge... solgte den i februar for 52000,- skjønner ikke hva det er med folk som betaler så mye...ikke verdt det spør du meg... å en 320 hadde jeg aldri gitt mer en 25000 for...uansett! ikke for å kritisere men slik ser jeg det...:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Vi opererer gjerne med litt stive priser, du har rett. Men alle priser er prisantydninger (les: prisant) og de blir gjerne litt billigere når de er prutet ned. Selgere legger ut en annonse setter en pris som de sier seg fornøyd med, det er ikke gitt av kjøper er enig at bilen er verdt det. Dessuten så synes jeg priser på E30 ikke har fått det fallet som andre biler har fått. De selges for det samme som de gjorde for 1 - 2 år siden, spesielt 6-erne og Cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg