Gå til innhold

Street meet i Trondheim. KBS kjøpesenter 2. Juli Klokken 21.00 be there!

Ranger emnet


Stephan

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ///Mr.Me

Har dere bilder av bilene dere kommer med eller?? Morsomt å knytte nickene på dette forumet opp mot bilene....

 

Har ikke bilde ennå da jeg har skiftet bil nå. Kjører i en sort mr2 mk1 med streamer ifrontruta

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Gutter..gutter...dere må jo ha avatar med bilde av bilen da..its really that simple :D

 

Meg finner du i nærheten av Chris og en lett blanding med andre mr2/celica/supras :D

 

@lpher

 

hehe.. har jo det jeg;) Men tviler på at jeg kommer med den..:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Gutter..gutter...dere må jo ha avatar med bilde av bilen da..its really that simple :D

 

Meg finner du i nærheten av Chris og en lett blanding med andre mr2/celica/supras :D

 

@lpher

 

 

<------------------------------------- :D

 

Eh,. jeg står sikkert alene :P

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ben are

får væll ta meg ein tur eg å da!!!! Høres bra ut det her!!! My som skjer på sånne meet da? (første gang sjøh)

 

Nesj.. er nå litt roping å gåing å prating å sist ble det litt slossing, prøver å unngå det da, hehe. Håper det er noen som shower litt som sist og da:) Med litt sliting av dekk, å røyk legging;) Onkel kom ikke sist, men er vel stør sjanse for at de kommer nå hvis det blir mye bråk. Det bor nå en del folk rundt der + at senteret stenger klokka ni (tror jeg) Håper ingen gjør noe dumt, å at det blir fint vær så alle kan kose seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. siste treffet på piren var det vel mellom 150 - 200 biler kanskje? ca bare.. Her er noen bilder fra sist treff, Ben are.. var morro det:) Kanskje noen flere sommer biler som titter frem også nå? :)

Tatt av Stephan

Tatt av afen

Tatt av Xplod

Tatt av mr2chris

 

Synes det treffet var knall jeg iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lich

Hvis delene til bilen kommer denne uken, som jeg ble lovd, kommer jeg selvsagt igjen :) Var fett sist gang i hvert fall! Håper været blir bra!

 

Venta lenge på de delene nå. Første mann til tr.heim da Jens?

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår