Mew Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by NissanPrimera Jeg har ikke kjøpt det som er til salgs i tråden her, men et annet;) Hehe lenge leve dysleksien!! :o fikk ikke helt med meg den første settningen du skrev, i forige innlegg ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by gt150 er interisert i felgene.. merke? bredde? er pris med eller, uten dekk? Sorry veit ikkje noke enno. skal få vite alt(med bilde etter helga) Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Ingen som vil ha grenrør? gir ca 10hk på en orginal 2liter 3200kr.. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Monterte mitt i dag og det er absolutt værdt hver eneste krone:D :D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Jeg vil ha det for 3000 den 20. august ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 dersom det ikkje er komt noko nytt bud før det er det solgt. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by NissanPrimera Monterte mitt i dag og det er absolutt værdt hver eneste krone:D :D på "Di" også tror du? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Jeg trorfaktisk den orginale "Di" manifoilen er bedre enn den orginale "De" manifoilen, så jeg veit ikke om det vil hjelpe like mye..... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by NissanPrimera Jeg trorfaktisk den orginale "Di" manifoilen er bedre enn den orginale "De" manifoilen, så jeg veit ikke om det vil hjelpe like mye..... Da skjønner jeg ikke helt hva man skal gjøre for å få mere hester i den..Blir jo igjen "kun" luftfilter og eksoskam(for den andre gir vel mere hester i en DE motor.så det kan da vel ikke være noe vits i å bytte den da), som blir igjen av de enkleste inngrepa for å få litt mer guffe..(?!?) Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hehe, skakke væra lett vettu;) Får kjøpe deg en "De" da.... Litt seriøst: Hadde jeg hatt en "Di" ville jeg satset på et ordntlig grenrør (sier ikke at det ikke hjelper i det hele tatt), kammer, eksos og luftfilter med kaldluft-inntak (siden det sitter så langt bak i motor-rommet). Dette vil nok gi en god del mer effekt en orginalt.... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janj Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Er grenrøret solgt? det er vell ett fett om det er fra en p10 og jeg har en p11? det er jo samme motor...? Siter www.sprett.net http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=album30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 regnar det går bra. det er fortsatt til salgs ja... det er svinbillig trim.... Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 pris på det nå da? Og har du bilde? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Ehh æ vill åsså ha... å æ har GT :D :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 samme pris.. det går for 3200.. har ikkje bildet av det no. med det er ifrå ein 94 mod gt motor... Kan få tak i bilde til etter helga dersom det er etterspørsel etter det!? Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg