Chosen Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hahahhah :D Dritbra :) Men dere er jo amatører da, siden dere ble tatt :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by JuIius Tømte kiosken for snop og brus. Men det som veide mest var at vi sperret inne nattevakten (gammel pensjonert dame) i ett skur og glemte å ta henne ut. hahaha.. glemte å ta henne ut.. genialt.. Var bra du kom med denne topicen Jeb. Visste ikke om den linja fra før. Vurderer å søke dit jeg også. Hvis de fortsatt har ledige plasser da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ingen andre som må i militæret da slik som eg må 17.august? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 eg skal faktisk i militæret den 17. august.. bardufoss, transportkorpset visstnok.. har og lyst å kjøpe et vrak og få pusset det opp på et år på folkehøyskole, hadde vært fett.. tidenes råeste lada 1500 f.eks :D med turbomotor fra fiat og sveist diff Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by LoCDoG eg skal faktisk i militæret den 17. august.. bardufoss, transportkorpset visstnok.. har og lyst å kjøpe et vrak og få pusset det opp på et år på folkehøyskole, hadde vært fett.. tidenes råeste lada 1500 f.eks :D med turbomotor fra fiat og sveist diff hehe trur eg og skal til bardufoss.....kavaleriet eller nokke slikt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Schlasken er i samme båt som deg :) skal gå på denne linja jeg da. er kristen den skolen også. har sovet meg gjennom religionsundervisning i 12 år så skal klare å gjøre det et år til også. uansett er det et fåtall av elevene som er personlig kristne. og de som er de er da som oss andre de også, blir ikke fanatiske misjonerer av den grunn :) Tusen tusen takk for den linken! Har lett lenge etter folkehøyskole med skikkelig motorlinje. Det jeg har kommet over har virket sånn halvveis sløvt og dårlig lagt opp.. Men den skolen der så genial ut! Sender nok inn søknad i begynnelsen av neste år. Gleder meg allerede! :D Kul kadett også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Noen fler erfaringer ? I dag godtok jeg plassen :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Jeb Noen fler erfaringer ? I dag godtok jeg plassen :) Ringte dem i dag, og de hadde som jeg forstod en plass igjen. Søkte ihvertfall, så får håpe jeg blir "godkjent".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Rieger Ringte dem i dag, og de hadde som jeg forstod en plass igjen. Søkte ihvertfall, så får håpe jeg blir "godkjent".. På Sandvik ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Jeb På Sandvik ? jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Stilig :) Kanskje jeg ser deg der neste år da :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Tar opp igjen denne tråden... Hva finnes av Folkehøyskoler/internatskoler med Bilmekk eventuelt elektro fag? eneste jeg fant var på Birkeland... Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 jeg gikk på birkeland, høhø. evig slækt Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 jeg gikk på birkeland, høhø. evig slækt En kamerat gikk der også.... Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hurrican Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Eg ska gå på birkeland i høst eg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg