HP-Invent Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Syns bilen min går litt tungt på tomgang. Nesten som den skal kubbe. Eler ikke så gale, men det kan nesten virke slik innimellom. Går det an å justere tomgangen på noen måte på en i motor? Kan det være gal olje, hva andre ting? Er en corolla eldre type. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Går nok ann å regulere tomgangen på bilen din ja...Har en justeringsskrue på gasseren(hvis det er gasser), eller justering på gassvaieren hvis det er innsprøytningsbil. Regner med at bilen skal gå på mellom 850-950rpm på tomgangen. onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Man justerer da ikke tomgang med gasswiren... Hvis motoren er så ny at det ikke er justering på den, er det trolig på tide å bytte tomgangsventilen :) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Uggen tomgang er gjerne falskluft også. Sjekket etter vakuumslanger med sprekker e.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Etter at jeg byttet luftfilter ligger min på mellom 6-750rpm (når den er varm) Men har ikke køddet med det da den går stabilt da... Efi'n hjelper omtrent ikke til... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg