Jonte Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by vwgolf2 med fare for å gjenta meg selv: jeg ANER IKKE hvordan man legger ut bilder nå lenger..er ingen racer på data!! men hvis noen tilbyr seg og legge ut bilder, kan jeg knipse noen og sende på mail til han/hun! sombrero Send meg bilder på jontepop@online.no Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Legg ut bildene på f.eks. en hjemme side og kopierer adressa (url'en) til siden så når du skal legge ut bilder trykker du på IMG knappen i menyen over innskrivningsfeltet og limer inn adressen så poster du posten... Voila du har lagt ut bilde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 ok..jonte; mulig jeg sender deg noen bilder i løpet av noen dager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 kan hjelpe deg jeg.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegalind Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Tøft med hvit golf. Men Jetta-Front? D er jo det styggeste du kan hive på en golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by Lindbæk Tøft med hvit golf. Men Jetta-Front? D er jo det styggeste du kan hive på en golf! vurdert å komme deg litt mer ut å se litt mer? hehe.. Kamei sin dobbellyktfront f eks.. eller hella sin.. DET er stygt det. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 fangeren ble lakka for ti min siden! blei grisebra..kan speile seg i toppen der hvor ruglene har vært! :) tar bilder i morra og får eek til å slenge ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 *venter spent på bilder* :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Litt nytt forran på golfen; emblemfri grill! Syns det ble pent og "cleant" :) hmm..smooth... er litt fargeforskjell pga at bilen er bedriten møkkete og fangeren er nylakkert og rein! :D mattene som skal inn til våren! syns de er kule jeg... :) Fått på hvite breddere også! FÅtt inn ett par instrumenter i midtokonsollen også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 VET det er mangen som har lyst på felgene, men jeg må nok skuffe..de er ikke til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by vwgolf2 VET det er mangen som har lyst på felgene, men jeg må nok skuffe..de er ikke til salgs! d'oh !! :D Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by vwgolf2 VET det er mangen som har lyst på felgene, men jeg må nok skuffe..de er ikke til salgs! Forstår, de kledde bilen :D :D Du burde jo lakkere frontfangeren også, eller skal du bare ha den i vinter? Ikke selge? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 fangeren forran er bare vinterfangerene...gidder ikke legge mye penger i å lakke den og glatte den ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 snoka litt i garasjen... fant ut at jeg hadde nok lakk og sparkelspray til å mekke frontfangeren også.... så det var dagens oppdrag..kosta meg ingenting så da var det jo greit :) Slettet den ut på toppen, og hellakkerte den hvit, uten om GTI leppa nederst..den subber konstant i gata her jeg bor nå..så det ville bare flasset av å sett stygt ut uansett... prøve og ta bilder i morra! :D nå er det "helt hvit golf2" igjen... weee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 okok..har liggi på latsiden i det siste. skal ta bilder idag av fangeren forran og div. :) eneste nye er vel avataren min..! hehe.. ett lite minne fra høsten... *sukk* satt også på runde lykter for ei beite siden, da jeg var litt lei av utseende på bilen forfra..siden jeg hadde den liggendes så hvorfor ikke..men nå var den moroa slutt også..ene lykte glasset hadde visst detti av når jeg kjørte..pga rust inne i lykta rundt ved glasset, så da blir det å hive på jetta fronten idag..! Noen som har en billig grillist å selge til meg???? til enkle lykter! ikke 4 ! helst i vestfoldsområdet slik at jeg kan hente den hos deg! :) noen?? "haster"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg