ThaBoZZ Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Jævlig fin golf du har der det må jeg si :D Leste du hadde kon filter, kan du ta noen bilder av slik du har montert det ? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 takk takk :) kon-filteret er bare skrudd på med slange klemme i enden av selve luftfilterboksen.. det gav ingen lyd eller ingen effekt, så det skal pelles av...tror det gir mer lyd, kanskje effekt hvis man kjøper slikt som man skrur rett oppå gasseren! Tror Kaifred har det på sin golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 jeg har, jeg har! men ikke forvent noe racing effekt da, mest for syns skyld spør du meg :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Må ordne meg et sånnt kit så fort jeg har råd :D stilige saker Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Det er jeg helt i mot Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 ?? why? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Fordi det ser så sinsykt stygt ut! Men smaken er som baken delt i 2 ;) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 syns det blir mye penere i motorrommet jeg, mer ryddig lissom, men som du sa, smaken er som baken... :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 1: er vel ikke sån kjempe fint og se på,men.. 2: man har da ikke panseret oppe på en golf 2 1,6 (75hester) eller 1,8l (90hester) når det er treff heller.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 sorry folkens var ikke det jeg mente mente små fangere jeg sorry !!! min feil ===) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 enda værre!!! ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by vwgolf2 enda værre!!! ;) hehe Han har sett et par som han syntes var fine med små fangere nå da.. .:D Snart er det håp for han! he,he. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 her er det bare en ting og gjøre sette seg ned og begyne og grine !!! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 old school er en sykdom....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 som engelskmennene sier: "There is a thin line between a hobby and mental illness" Jeg er vel bordeline ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg