vwgolf2 Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 her er ett bilde etter rep. av skaden på front fanger! ble så og si ikke synlig! :D fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 ny bass kasse er også bygd! har 2*12" . får et likt element som det lyse gråe til! så slipper jeg og ha to forskjellige! det er ikke mye pent! kassa skal trekkes også selvfølgelig! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Ehm hvor var skaden ? ;) ble jo som nytt, svært få finner den der om de ikke vet om det. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 ikke værst :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Fanger'n blei jo lekker den.. ser jo overgangen om du leter, men syns det ble lekkert jeg, kanskje litt mørkt bilde.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by Kleppa Fanger'n blei jo lekker den.. ser jo overgangen om du leter, men syns det ble lekkert jeg, kanskje litt mørkt bilde.. :) hvis du tenker på farge forskjellen er det for det den bare er møkkete rundt der jeg har drivi og mekka... hehe.. personlig kan jeg ikke legge merke til noen annen overgang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by vwgolf2 hvis du tenker på farge forskjellen er det for det den bare er møkkete rundt der jeg har drivi og mekka... hehe.. personlig kan jeg ikke legge merke til noen annen overgang :D da er vi enige :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 nice redning morten, fangern blei bra... bare pass på hengerfestet neste gang! men men går jo sånt med de tysker bilane :D hadde det vært ei japse så hadde det aldrig skjedd *hehe* Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 hehe..ikke så eplekjekk nå da tommy! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by Mazda323F nice redning morten, fangern blei bra... bare pass på hengerfestet neste gang! men men går jo sånt med de tysker bilane :D hadde det vært ei japse så hadde det aldrig skjedd *hehe* det er vel flere plastraketter som kommer fra japan enn fra tyskland.. så sannsynligheten er dess større for at det er en japs enn en tyskis som knasker plast når det først skjer :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Ser bra ut det Morten :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by projektRUST det er vel flere plastraketter som kommer fra japan enn fra tyskland.. så sannsynligheten er dess større for at det er en japs enn en tyskis som knasker plast når det først skjer :) hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by projektRUST det er vel flere plastraketter som kommer fra japan enn fra tyskland.. så sannsynligheten er dess større for at det er en japs enn en tyskis som knasker plast når det først skjer :) nå nå :D plast ruster nå hvertfall ikke høhøhø Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 kikka jo på bilen ista...blitt bra :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by eek kikka jo på bilen ista...blitt bra :) hehe jess..så bra at du har fått golfen ut på gata igjen da eek :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg