vwgolf2 Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 potta var rett før, men da vibrerte den oppi under ett sted..sykt irriterendes.. så kjøpte jeg meg det effektanlegg greine..og da ble potta ståandes litt skjevt, men det skal selvfølgelig rettes! :) ja..litt usikker på hva jeg skal gjøre med de plast greine på skjermene...hmmm..lakke de hvite? er jo eneste muligheten da det er poppa hull i skjermene! hmmm :rolleyes: g60 breddere er uaktuellt da jeg syns det ser stygt ut hvis felgen kommer for langt inn i hulbuene... det blir vel bare vanlige "90 lister" på hjulbuene og kanskje, KANSKJE rieger infinity skjørter. hvis ikke så skal den være helt clean på kanalene. (bare få lakka de hvite nå snart så....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by G60Turbo Og kanskje gjøre noe med de små plastikk "greiene i fremkant av bakskjermene? (ofte lurt på hva de skal være godt for) oppdatere med G60 breddere og skjørt kanskje?? De er steinsprutbeskyttlese. Jeg fjernet mine på G40'n. Det angrer jeg på.......... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 blir for mye jobb og fjerne, så det blir uaktuelt.. lurt med litt beskyttelse ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Hmm. hva skal jeg evt spørre etter på autospar for at de bestiller samme lyktene da? Eller er det umulig å få tak i? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 aner ikke..kan høre med de.. bare spør etter helt glass klare røde og hvite baklykter det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 alltid gøy å se folk bygge opp biler. gla du kvitta deg med den downforcern bak, det så ikke bra ut. nå begynner det å se gjennomført ut og det er bra. vi ses nok på veien, sort cab fra sandefjord :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 har ikke kvitta meg med downforceren..ligger i garasjen..skal selges! så hvis du er int. så send PM ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 faen i helvete! jaja.. er dette vansklig og mekke?? kom litt for nær ett tilhenger feste og...ja..ekke no unnskyldning for sånnt! :mad: :mad: :mad: tror dere dette blir vansklig og mekke bra igjen? er bare det som er på bildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Ser ut til å være grei å fikse den skaden der. ta og forsterk litt på baksiden og, kan godt forsterke langs hele baksiden når du først er i gang, glassfiberfanger er no møkk, tåler ingenting.... er jo og på ett gunstig sted skaden da, kan gjøre en ganske dårlig finish uten at noen ser det, er jo ikke akkurat noen stor rett flate som skal fikses..... værre om det hadde vært midt på en dør! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 ja..etter iherdig jobbing helt siden jeg fikk skaden tidligere i dag, ser dette ganske lovende ut! *phuu* glassfiber sparkel eller hva det heter på bakside og forran, gitteret må retts litt ut, kan bli vansklig. lakkes i morgen eller en av de nærmeste dagene :) fikk forresten hvite blinklys i fangeren idag også :D mangler bare hvite på skjermene nå! noen som vil bytte i sorte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 gjort litt mer inni også... lakkert ramma rundt instrumentene hvit! skal også lakke rundt de vifte/lufte greine! de la jeg grunning på istad ! ny girkule ar jeg også.. hehe.. stas med bil ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by vwgolf2 gjort litt mer inni også... lakkert ramma rundt instrumentene hvit! skal også lakke rundt de vifte/lufte greine! de la jeg grunning på istad ! ny girkule ar jeg også.. hehe.. stas med bil ja ;) beklager å måtte si det, men i mine øyne er den fargekombinasjonen der ytterst.. smakløs. ser ut som en fra plata som har prøvd å være interiørarkitekt! greit nok å detaljlakkere innvendig.. men det der ble litt for mye ukonsekvent lakkering synes jeg. Fargene passer ikke med hverandre :-) men det er din bil, gjør som du ønsker :D Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 jepp jepp..skjønner hva du mener. men rattet skal jo byttes ut til helt sort så der forsvinner jo hvit fargen. har vel en stygg følese av at girkule byttes ut, samt pedaler også! tror jeg kanskje skal gå for sort/hvit inni etterhvert. har tenkt en del på det, men måte bare prøve noe nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Blei litt mye hvit, trur heller jeg ville satsa på en mørk rød farge jeg da, står i stil med pedaler,girkule.. men det skulle byttes så da :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 fullt mulig jeg overlakker det med en rød farge ja.... men på en måte liker jeg det også.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg