VeeDub Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by vwgolf2 gjett hvem som fikk lappen idag! hapyhappy Gratulerer! Får begynne å se etter en 'helt hvit golf2' nå da :P Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 takker takker...bare og se etter "helt hvit golf2" nå.. ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 blitt MYE råning i det siste, men noe har jeg fått gjort med bilen.. baklyktene mine ble solgt igår..endte opp med hvite som jeg skal bestille, blinkerne i fangeren får jeg byttet i hvite. også kjøpt ny gir-kule :rød og sølv, og ny sånn pose greie til og ha rundt girstanga (rød og sort) har også fått på Kon filter! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 :D Har møt deg noen ganger ja. Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 yeah :) tjølling ekke så stort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 bestillte baklykter idag...endte opp med røde og hvite ja..hehe.. slike som dette bare helt hvite på det øverste feltet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 så har jeg fått montert dem..noen syns kanskje det blir litt for "rice" aktig, men jeg ble iafall fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Hvilket firma var det som solgte deg lyktene og hvor mye betalte du for de? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by vwgolf2 så har jeg fått montert dem..noen syns kanskje det blir litt for "rice" aktig, men jeg ble iafall fornøyd :) Very nice! Detta er de klart fineste Golf II-lampene akkurat nå:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by vwgolf2 så har jeg fått montert dem..noen syns kanskje det blir litt for "rice" aktig, men jeg ble iafall fornøyd :) Syns det ble helt sinnsykt heftig jeg...!! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 takk takk :) godt og høre at folket er fornøyd! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Ja, hvor bestilte du dem, og pris ? Veldig fin og clean golf :) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Veeldig bra Morten, veldig bra! :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 lyktene ble kjøpt på http://www.autospar.no kostet 1200 og det var de siste de hadde på lager! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Strøkent...! Men du må rette opp potta di litt..... ;) Og kanskje gjøre noe med de små plastikk "greiene i fremkant av bakskjermene? (ofte lurt på hva de skal være godt for) oppdatere med G60 breddere og skjørt kanskje?? Meget bra gjennomført iallefall! Nok et bevis på at en i utgangspunktet kjedelig farge kan bli veldig pent, men da må det gjøres gjennomført. stå på videre! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg