Gå til innhold

helt hvit golf2

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

og sist men ikke minst: monovisker! (hvis noen har en slik propp til og sette i hullet til overs hadde det vært fint fint :) fikk bare tak i sånn ekkel hard plastikk propp! vil ha sånn mye plastik propp :) eller hva bruker dere?

 

eller sveise det igjen!

og når du først er fremme med sveisen må du flytte den andre viskeren til midten.... ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bilen din ser bra ut den. liker helfarga biler. vurderer å lakke min hel også nå men vet ikke hvordan det blir med fargen. mørk grønn osv. må finne et bra triks på å få jevne fangere og vinge bak. skal sveise luka og mekke bakfanger så fort jeg får verksted plass. hvis det er noen her nede i Oslo området som har verksted og tid å drepe så er det bare å si i fra. svar på bakfanger med skiltinnfelling spørsmålet mitt de som gidder.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pussa ned ruglene på fangerene mine med 120 papir. Så blei de grunna så pussa jeg det helt blankt med 400 papir, så lakkering. Funka bra det.

Den gti leppa foran var et reint hælvete å pusse ned ruglene på....

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vwgolf2: bilen din blir bra den!!! men få på g60 skjørt og utbyggere, syns n ser litt spinkel ut fra sida nå...

men all ære... BRA JOBBA!!!

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt mere jobb en den bakre visker delen. på front delen må du sveise på en liten bit på ca 12 mm. eller akkurat 12 mm for å være eksakt. husker ikke url for en side som forklarte det rimelig bra. og orker heller ikke skrive noen lang forklaring nå. tar det i morra når jeg er våken. hehe. god natt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Goliath

Eller i stedenfor å være gnier og lage monovisker hjemme i

garasjen, som sjelden blir bra, kan man jo heller kjøpe

ombygnings settet fra 1500,- og oppover..

tilogmed TÜV godkjent!!

 

ja helt klart..man er jo gnier når man har lagt flere tusen i annen utvendig styling! og hvis man blir stoppa kan man bare hvis en eller annen instruksjons greie på tysk så skjønner ikke purken det alikevel..

 

SnIper: takk takk. :) litt usikker..tror ikke jeg skal ha g60 bredding... bare "GL-utbygger" som bare dekker opp til der hvor fangeren slutter..! kanalene skal snart lakkes! håper jeg...

 

lakkert nedre grill list, de kromma greine i dørhåndtaka og RS fangeren idag...bare synd at det ble litt renning på rs fangeren (ett lite området på toppen av fangere..men skal se hva som kan ordnes! tror ikke det er no stress...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

 

og hvis man blir stoppa kan man bare hvis en eller annen instruksjons greie på tysk så skjønner ikke purken det alikevel..

 

 

Feil, purken skal ha ombygningen påskrevet i vognkortet!

Det hjelper altså svært lite med TüV papiret i Teknisk kontroll eller hva det måtte være.

 

Og skal du ha godkjent mono visker, må du kjøpe en med TüV papirer, biltilsynet sier nemlig at en ombygget viskermekanisme ikke visker fort nok... Kan sikkert variere noe fra tilsyn til tilsyn.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk godkjent hjemmesveisa monovisker hos statens vegvesen uten problemer, samt ratt, senking etc. Men de skrev bare opp senkinga i vognkortet... Var så lykkelig over å komme igjennom at jeg glemte å klage på dette, litt surt sånn i ettertid!

~Brooom~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

 

Feil, purken skal ha ombygningen påskrevet i vognkortet!

Det hjelper altså svært lite med TüV papiret i Teknisk kontroll eller hva det måtte være.

 

Og skal du ha godkjent mono visker, må du kjøpe en med TüV papirer, biltilsynet sier nemlig at en ombygget viskermekanisme ikke visker fort nok... Kan sikkert variere noe fra tilsyn til tilsyn.

 

Riktig som du skriver men feil i praksis.... har du noe det står TUV på går det som regel greit.... purken bryr seg ikke så mye da

 

Skal man ha alt i vognkortet vet jeg iallefall at jeg måttet ha opptil flere vognkort... er jo ikke så mye plass der nede... ;)

 

Og ja, de kicker noen ganger på treeege monoviskere, så det er best å kjøpe en TUV godkjent.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aVWe

jeg fikk godkjent hjemmesveisa monovisker hos statens vegvesen uten problemer, samt ratt, senking etc. Men de skrev bare opp senkinga i vognkortet... Var så lykkelig over å komme igjennom at jeg glemte å klage på dette, litt surt sånn i ettertid!

 

Du fikk det ikke godkjent, de glemte å sjekke det.... sånn ville jeg sagt det... :)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår