Gå til innhold

Tips til meg :)

Ranger emnet

Mambo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tommy_erwin

- "Lightning Audio Super Smash Box Office Hits Power Pack" 2990,-

- "Boss Power Pack..." 2990,-

thumpsup...

Går jo fint an det der:) Hva koster den FF pakken da? Trur ikke den var så dyr heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du skal ha noe som bare låter "greit" så må d no bli noe som det her:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=587 <-Foran

690kr

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=609 <-Bak

695kr

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=841 <- 990kr

Denne til å drive bakhøytalerne. Så kjøper du en komplett ledningspakke på Torshov til 200kr eller noe.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by djman

offtopic: Hvordan er egentlig ledningene du får på biltema? Jeg har prøvd både de derfra, og de fra troshov.. Men merket ingen forskjell.. Merker dere forskjell??

Kabel er nok stort sett kabel, men man kan høre forskjell på signalkabler. Her er det veldig avgjørende hva som er brukt som leder, og hvor godt de er skjermet.

Strømkabler fra Biltema fungerer stort sett like greit som tilsvarende kabler andre steder, men biltema leverer vel ikke særlig større en 21mm2 såvidt jeg vet om?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

de hadde no trippel skjerma signal kabler på Biltema som en kompis av meg kjøpte.. de funka godt de da..

fungerer greit nok ja, men tror ikke de kablene har den beste lederevnen. på lik linje med andre kabler rundt om..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nrd

kjøp deg JBL Decade i sverige så er du godt i gang

Helt greie høytalere, hvis største fordel er å spille høyt og dypt.

Mellomtonen er Decade's akilleshæl, derfor faller dem mellom en rad stoler. Jeg ville ha sett etter noe annet, som ikke nødvendigvis spiller like høyt som Decade, men som gjengir lyd over et flatere frekvensregister.

For de finnes. Fra for eks. Polk, som lager glimrende høytalere i alle prisklasser.

Vel å merke om du vil ha mest mulig Hi-fi for ditt særdeles tilmålte bilstereobudsjett, og ikke mest mulig bass og diskant-skrål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Kabel er nok stort sett kabel, men man kan høre forskjell på signalkabler. Her er det veldig avgjørende hva som er brukt som leder, og hvor godt de er skjermet.

Strømkabler fra Biltema fungerer stort sett like greit som tilsvarende kabler andre steder, men biltema leverer vel ikke særlig større en 21mm2 såvidt jeg vet om?

Du får kjøpt 30mm2 på biltema også ;) :cool:

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg MÅ unskylde for lite aktivitet fra min side.. jeg har ikke hvert så mye ved PC'n denna uka. men er tilbake nå :)

har snakka med noen kammerater.

og jeg har fått høre følgende..

mds var vist gaske brukanes. og hva om jeg legger de mds 6X9 i hattehylla sammen med en fin forsterker? låter vel greit nok ? ;)

så kan jeg eventuelt vente med resten? heller kjøpte noen greie fronthøytalere.

MDS var vist ikke så dyrt i sverige sa han også.. får ta meg en tur på slutten av sommern :)

og enda litt offtopic ..viss jeg da kjøre de 6X9 høytalerne.. hadde det sett stilig ut å hatt forsterkeren mellom de inni bilen tror dere? bare for litt stil:)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i hønefoss. og det hender ofte at det er noen kammerater over grensa, så det er ikke noe problem. men takk skal du ha for at du spurte :)

hønefoss er med normal kjøring ca 1.5-2timer unna.. men det er motor vei. så 100 i fartsgrense = 120-130 viss det er lite biler. så går greit nok fort :)

og jeg vil være med selv. jeg vil PRUTE :D:D hehe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider