Gå til innhold

VW Corrado G60 vurderes solgt

Ranger emnet


Peltz

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge Corradoen min..har ikke hatt den så lenge, men har noe større, (muligens) i vente..

 

 

Bilen er en -89 modell, kjørt 165 000 km, er chippet, 68 mm reimhjul, ISV reroute, og påkostet en god del i løpet av de månedene jeg har hatt den. Bl.a Clutch, bankesensor, temperaturføler, lambdasonde, termostat, nye plugger, justeringer av tenning/CO, ny eksos fra Kat--bak,Wolfsburg detaljer interiørt. G laderen drar svært godt, var nyoverhalt på denne siden av nyttår, og drar 255 (ut skalaen på kjørekomputeren).

 

Bilen har stoff interiør, med slitasje på de vanlige stedene,(sidestøtter førersete). Minimalt med rust. Bilen er også senket 60 mm med Jamex senkesett, har nylakkerte original fangere. BBM Howitzer luftinntak, med K&N filter. Selges med pent brukte Enzo Cup 7,5 * 16" sommer, med Avon ZZ3 215/40/16, og med god gammel original felg, med vinterdekk.

Bilen har en lekk tannstang, som lekker servo olje.

 

Prisantydning : 63000 kr.

 

Arne Jakobsen 901 79 006

Eller Pm

 

Bilder ligger på side to i denne tråden.

 

Har også to helt nye støtfangere, Audi RS2 speil, tilpasset Corrado, Turbogroove bremser front med greenstuf klosser, og forhåpentligvis ett supersport coiloversett som kan selges med, mot tilegg i prisen

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og da var fuskingen vekk, så eneste defekten på bilen, er tannstangen som lekker. Ellers er bilen i god stand.

 

Hadde en lekk vakuum slange som lå å piplet luft, denne er nå fikset, og vips, bilen gikk mye bedre. Og ikke minst, rent!!

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

de rs2 speilene, er det mulig å få dem til å passe på en audi coupe ?

 

Kan godt være men de selges til denne bilen, eller jeg beholder de selv.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tandstanga blitt fikset enda altså. tandstanga var lekk allerede da kammeraten min hadde den for 3 år siden. er helt sikkert på at det er den siden det er alu matte som grill. (rieger grillen ble delt i 2 på tur til gatebil våler. Møtte lastebil i 180-200)

hvorfor er gladeren overhalt for så kort tid siden? ble også overhalt da kammeraten min hadde den (ca 112K). ellers så kan jeg nevne at bilen har vært kolisjonskadet, var skader for ca 70K for ca 3 år siden. det var da VR6 panseret og rs2 fangeren forran ble montert. Bilen ble forøvrig rettet på Årvik bil i Buvik.

 

-frode

 

(hadde jeg hatt cash skulle jeg tenkt på og kjøpe)

 

ps. var fuskingen et defekt motor rele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by froorf

har ikke tandstanga blitt fikset enda altså. tandstanga var lekk allerede da kammeraten min hadde den for 3 år siden. er helt sikkert på at det er den siden det er alu matte som grill. (rieger grillen ble delt i 2 på tur til gatebil våler. Møtte lastebil i 180-200)

hvorfor er gladeren overhalt for så kort tid siden? ble også overhalt da kammeraten min hadde den (ca 112K). ellers så kan jeg nevne at bilen har vært kolisjonskadet, var skader for ca 70K for ca 3 år siden. det var da VR6 panseret og rs2 fangeren forran ble montert. Bilen ble forøvrig rettet på Årvik bil i Buvik.

 

-frode

 

(hadde jeg hatt cash skulle jeg tenkt på og kjøpe)

 

ps. var fuskingen et defekt motor rele?

 

Tannstangen har ikke blitt fikset enda, tidligere eier er ikke int i å ordne opp,selv etter avtale, og jeg har rett og slett ikke kommet så langt at jeg har fått ordnet med ny tannstang.

 

G laderen er så vidt jeg vet nyoverhalt før jeg kjøpte bilen, noe ladetryket også indikerer på (255 på kjørecomp. 1.1 bar på måler) Grunnen var at laderen som stod i bilen havarerte rett etter overhaling, hos Frode Gimnes, og tidligere eier fikk en som var kjørt kun fra Mo til møre. Etter dette ble laderen montert i bilen,som ble solgt til meg. VR6 panseret er av årsak at der ikke finnes G60 panser å få tak i nye, fra VAG.

 

Fuskingen var ikke ett motor rele, men ett gedigent hull i en vakuum slange. Så nå går bilen riktig, svært moderat på forbruket, og har kun den defekten med lekk tannstang. Om den lekken har vært der i tre år, vet ikke jeg, men synes det er rart.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 ?

 

Har ikke peil..altså med 160 originalt, chip + 68 mm ladehjul + ISV reroute + K&N + 944 FPR ca 200??!

 

På hjula blir jo det en del mindre..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med AArvik bil selv, da denne skaden ikke var noe jeg var klar over selv. Selger glemte visst å informere meg om dette, annet en at den hadde vært en liten tur i grøften, og fått noen små skader.

 

Ifølge AArvik Bil AS, så hadde denne bilen en mindre skade, hvor skjerm, støtfanger forann, og panser var det som ble byttet, altså ikke så galt som jeg hadde trodd. Får en komplett oversikt til uka, så jeg er sikker på hele reperasjonen.

 

Grunnet skaden, settes bilen ned i 65 000 kr.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår