NISMO racing Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Har litt småfusking når bilen er kald, virker som den henger igjen litt og så slipper..Kan det være den berømte bensinpumpa? Når den er varm er det ikke noe.. Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Går motoren ugjevnt er det det du mener? Sånn er min også.. går ugjevnt på tomgang.. Hos meg er det vist lamdasonden som er "tett" eller defekt.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Start med å sjekke alt dat "vanlige". Plugger, luftfilter, bensinfilter og fordeler... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 høres veldig ut som bensinpumpa ja, men da vil bilen være ganske umulig åm kjøre ellers også.. veldig nøkkete og ujevn helt til den stopper, og ikke starter igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Ikke noe problem å kjøre, virker bare som gassen henger igjen når jeg slipper den..Har ikke sjekka plugger osv, men bilen hadde full service i januar..Får se om det forverrer seg:rolleyes: Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg