Genetic Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hva syns dere ser best ut ?? Denne : http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=400 eller Denne : http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_61_72_338_341&products_id=580 Jeg klarer ikke bestemme meg, den øverste ser tøff ut, men den nederste ser litt tøff ut den også, hva syns folket ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Den fra tuningstore.. :) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 personelig så liker jeg ikke disse cup diff'ene, syns bilen blir så siræva men skulle jeg valgt en så ville jeg godt for tuning store sin. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 "Un point" til Tuningstore her også! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Tuningstore - dø poa Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Tror jeg går for den fra tuningstore :D den er jo gankse rå.. Har forresten kjøpt meg felger i dag.. 7x17 ET38 205/40-17 dekk skal hente dem etterpå, får vel ta noen bilder, dere vil vel se :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 gå for den ifra tuningstore ! gleder meg til og se felgene ! :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Mine flunka nye felger :D Litt stygg rust der ved fører døra, det skal fikses i løpet av neste uke :D Kosei 7x17 Nytt design, splitter nye sa folka, driter i om det er sant eller ikke, fete er dem hvertfall, skal senke neste uke 40/40, da blir det nye bilder :D Kjøpt hos Sharif's Dekksenter AS, 9 lapper med montering :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 litt for mange eiker for meg.. og sikkert ett helvete å vaske :P Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Pfft.. ikke vær så positiv nå.. Bruker bare felgsvamp som man kan kjøpe på de fleste bilrekvisitaer, kjekk den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hehe joda :) du prioriterer vertfall rett, felger og senk før alt annet. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Grattis med ny felger Genetic! :) Ser vi dem "shine opp" Jessheim stripa på StreetMeet om en drøy ukes tid eller? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 grattis med felger :) hvordan så de gamle ut? æ træng billige vinterfælger som ikke ser ut som lokket på en blikkboks ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 har ikke lyst på ett sett OZ Saturn Plus da mandel? 205/55 16" kanskje litt bredt til å være vinterfelg da ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Oleee Grattis med ny felger Genetic! :) Ser vi dem "shine opp" Jessheim stripa på StreetMeet om en drøy ukes tid eller? ;) De vil shine opp litt ja, håper bare jeg blir ferdig med alt jeg skal :D Originally posted by Mandel grattis med felger :) hvordan så de gamle ut? æ træng billige vinterfælger som ikke ser ut som lokket på en blikkboks ;) De gamle er vanlige orginale stål felger som kom med golfen i 94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg