LuckyDevilGirl Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Her dumper jeg innom som nykomling, og håper på litt hjelp fra dere erfarne mennesker. Jeg kjøper meg kanskje en 1987 mod Golf cab. Er det en Golf I eller II, eller III ? Og ja, jeg ER blond! ;) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Det er en Golf 1 cab.Golf 2 kom ikke som cab.:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by LuckyDevilGirl Jeg kjøper meg kanskje en 1987 mod Golf cab. Er det en Golf I eller II, eller III ? Den er litt av hvert!!! (godt spørsmål forresten) Den er bygd på Golf 1 karoseri, men det er en Golf 2 motor som står i (mener jeg) Men det er vel en GLi for jeg tror ikke det er orginalt Gti i cab... Om det er noe du lurer på med denne bilen råder jeg deg til å spørre Rakriste på forumet her, han har greie på disse :) Hva slags motor er det på den du vurderer å kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by joarek Den er litt av hvert!!! (godt spørsmål forresten) Den er bygd på Golf 1 karoseri, men det er en Golf 2 motor som står i (mener jeg) Men det er vel en GLi for jeg tror ikke det er orginalt Gti i cab... Om det er noe du lurer på med denne bilen råder jeg deg til å spørre Rakriste på forumet her, han har greie på disse :) Hva slags motor er det på den du vurderer å kjøpe? Hva slags motor? Eh...øh..... Aner faktisk ikke. Det er jeg som skal ha bilen, men min mann som har kontakt med selgeren. Jeg vet bare at det er en 1987 modell. Skinnseter. Cab (som må byttes), og den er blå...tror jeg. Skal lakkere den "Crazy Pink". :D Lurer på om minn mann nevnte at det var en 1,6 som sto i den? Kan det stemme? *klør seg i hue* ;) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Mye mulig..... Får håpe du blir fornøyd med bilen om du kjøper den da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by joarek Mye mulig..... Får håpe du blir fornøyd med bilen om du kjøper den da:D Får satse på det. :) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by LuckyDevilGirl Hva slags motor? Eh...øh..... Aner faktisk ikke. Det er jeg som skal ha bilen, men min mann som har kontakt med selgeren. Jeg vet bare at det er en 1987 modell. Skinnseter. Cab (som må byttes), og den er blå...tror jeg. Skal lakkere den "Crazy Pink". :D Lurer på om minn mann nevnte at det var en 1,6 som sto i den? Kan det stemme? *klør seg i hue* ;) er caben rs blå med kvit tak? vist det er den så ville eg har hørt om motoren går skikkeleg. sist gang eg såg den så hørte den ut som at det var nokon som stod å sveiva motoren rundt. høgt turtall og så lavt. høgt lavt høgt lavt. men det er ein fin cab. har ikkje sett den fra innsida. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg