LilleGud Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hei ! Jeg har kjøpt meg Greddy E-01 så da har jeg noen målere til overs. Det er en Greddy Turbotryks måler. (52mm) Denne er brukt i en sessong, ser helt fin ut, ikke noe riper eller.no værken på glass eller hus. Pris: HBH 1000,- (Veiledene pris på disse er 1490,-) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 BUMP. PS avbildet måler er en EGT måler ikke turbo trykk. men dem ser helt like ut bortsett fra verdiene på skiva ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 og jeg som trodde du ladet opptil 9bar :D Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Elektronisk eller mekanisk? Hva slags lys farge er det? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by borabora Elektronisk eller mekanisk? Hva slags lys farge er det? Den er elektronisk. Bakgrunds lyset er Grønt. (passer faktisk helt greit sammen med diverse dashlys selv om det er grønt!) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 vil ha! og hvor langt måler den? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 http://www.crazytuning.com/catalog/product_info.php?cPath=44&products_id=32 Står opp til 2 bar; burde vel holde for de fleste? :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Står opp til 2 bar; burde vel holde for de fleste? :) ikke for meg dessverre.. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Og vedkommende som mener at disse går lett istykker ? hva i svarte granskauen snakker du om ??? :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by LilleGud Og vedkommende som mener at disse går lett istykker ? hva i svarte granskauen snakker du om ??? :rolleyes: Kremt.... Ingen som har nevnt noe om at de går i stykker... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by HiiP Kremt.... Ingen som har nevnt noe om at de går i stykker... Finnes en funksjon her på forumet som heter PM! :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by LilleGud Finnes en funksjon her på forumet som heter PM! :rolleyes: Rolig nå Erlend, det er jo du som er på bærtur heralacocaina Mannen kan jo ikke noe for at han skal lade over 2bar:cool: :cool: Alle vi andre ser at du missforsto uansett... Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by STROSEK 911 Rolig nå Erlend, det er jo du som er på bærtur heralacocaina Mannen kan jo ikke noe for at han skal lade over 2bar:cool: :cool: Alle vi andre ser at du missforsto uansett... Nej det at han skal lade over 2bar er greit. (skjønner at han ikke vil ha den da) men det var vist noen som sa at de gikk lett istykker. og jeg bare lurer på hva vedkommende snakker om. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by LilleGud Nej det at han skal lade over 2bar er greit. (skjønner at han ikke vil ha den da) men det var vist noen som sa at de gikk lett istykker. og jeg bare lurer på hva vedkommende snakker om. Hører ingen som snakker her inne jeg ,ser bare tekst på postene he he:hello: blah Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 SOLGT! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg