auto82 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Det er et par ting jeg lurer på om coilen og dens egenskaper. Ser det kommer 2 kabler fra coilen. Den ene går inn i fordelerlokket. Den andre er en slags strømkabel som går inn i fordeleren. Hvilken oppgave har hver av disse 2 kablene? Vet at den ene er tenningskabelen fra coil til fordelerlokket. Men hva er den andre for noe? Det er ikke strømkabelen til coil jeg mener, men samme prinsipp. Tar imot alle tilbakemeldinger :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Den kabelen du snakker om går gjennom stiften og til jord. (Hvis jeg har forstått riktig) Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Jeg har stiftløs tenningssystem altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg