Gå til innhold

Lage en logo til meg? (ikke bilrelatert)

Ranger emnet


Integrale

Anbefalte innlegg

Liker best at logoen er veldig lesbar, Mandel sin var ganske grei å lese, men personleg så synst eg at det blei litt for masse grafikk i forhald til kar stor skrifta var. (skrifta kunne med hell ha vore større, skrifta nedom altså)

 

Tenker då gjerne på krymping osv.

 

 

startdf sin: Dropp det gråe inne i bokstavane, slik så den blir clean. Trur det kan være suksessfullt, heller legg til _litt_ skygger slik så bokstavane blir 3D.

 

Men husk på at viss det skal trykkast på t-skjorter, så kan ikkje det ver mange fargenyanser(betalar gjerne pr. farge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den jeg la ut som bilde her er bare et forslag til en t-skjorte eller noe..

men logoen i seg selv finner du under bildet som en link..

denne har jeg ikke lagt til noen skrift under, men kan gjøre det nuh

med skrift

 

sant det du sier med fargetrykk på tskjorter...

 

Edit:

laget en med litt uhevet skrift, men synes egentlig det er mere solid og klart hva som står uten..

 

Uthevet

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..jeg får vel legge inn mitt bidrag aswell..starta på den for noen dager siden, før jeg ikke orka mer og la det til side. Men så er det meg, klarer ikke å ha fingra fra fatet og begynte igjen. Dette bidraget kan bli bedre, om jeg bare får litt tid på meg. Bakgrunnen etc etc er IKKE det vanskeligste...det er å velge blant 900 skrifttyper som jeg har liggende..+ at jeg må få til noe styling på skriften aswell..så alt må jo passe igrunn..bah..man går lei ja.

 

JPK.jpg

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer på Mandel som logo og Whiplash som wallpaper. Den til Whiplash var utrolig tøfft laget :) Likte den!

 

Men som logo, som det er nevnt her synes jeg en logo skal være enkel og umiddelbart frembringe budskapet som logoen faktisk er laget for. For å vise at dere er Jevnaker Paintball klubb!

Derfor, til nå så har Mandel helt klart det klareste budskapet, og best design imo.

 

Men det er jo opp til dere JPK/G. :D Kanskje jeg prøver meg når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår