Gå til innhold

Lage en logo til meg? (ikke bilrelatert)

Ranger emnet


Integrale

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er noe fra min side...

 

Denne kan dere eksempelvis trykke på klubbens t-skjorter..

JEVNAKER_PAINTBALL_GROUP_SMALL.jpg

 

større versjon finner du her:

Stort bilde

 

her finner du kun logoen:

Kun logo

 

Jeg valgte og kalle dere : Jevnaker Paintball Group siden dere allerede hadde med et amerikansk ord "paintball".

Dessuten høres ordet "Klubb" ut som noe gammalt og grått..

og i tillegg kan dere kalle dere The Jpg's, som er litt stilig siden klubben heter det samme som et filnavn. .jpg..

 

mvh Mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

Her er noe fra min side...

 

Denne kan dere eksempelvis trykke på klubbens t-skjorter..

JEVNAKER_PAINTBALL_GROUP_SMALL.jpg

 

større versjon finner du her:

Stort bilde

 

her finner du kun logoen:

Kun logo

 

Jeg valgte og kalle dere : Jevnaker Paintball Group siden dere allerede hadde med et amerikansk ord "paintball".

Dessuten høres ordet "Klubb" ut som noe gammalt og grått..

og i tillegg kan dere kalle dere The Jpg's, som er litt stilig siden klubben heter det samme som et filnavn. .jpg..

 

mvh Mandel

 

den var dyregrom! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunner til at den siste ikke var så bra: Ble MEGET utydelig og rotete.

 

For det første er det vanskelig å forstå hva det står pga fargene, og det er ikke noen linjer trukket rundt det hele for å faktisk fremheve det som står der, noe som er _veldig_ viktig på en logo synes jeg.

 

For det andre så ser JP ut som en H og H'en er større enn K'en som går under det som skal være en P da. Dette skaper ubalanse i hele logoen. Ikke bra :)

 

EDIT: Håper ikke du tar deg nær av litt konstruktiv kritikk. Det var iallefall det det var ment som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, og nei, tar meg ikke nær av sånt

:D

vet ikke om du fikk det med deg, men det står faktisk Jevnaker Pintball Klubb under logoen, kan ikke trekke noen linjer for å fremheve det som står der, tror heller du må sette deg litt mer inn i den typen måte å skrive ting på så ser du litt lettere hva som står der. En logo i seg selv trenger ikke i all info om hva den representerer, refererer til div firma i norge som har byttet ut navnet sitt mot en logo som alle assosierer med firmanavnet.

Synes ikke det andre forslaget var noe å skrive hjem om, ser ut som dååårlig tagging spør du meg:rolleyes: dessuten så var kriteriene: svart bakgrunn, giftgrønn og teksten under.

Ikke negativ tilbakemelding, takker for kommentarene, men det der er mer stiltype enn "lesbarhet"

 

daniel

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

hva skal man med en logo som man ikke forstår blåbæra av?

du må tenke på at logoen skal vises i miniatyr str. og da må lesbarheten være på topp!

har laget logoer for dusinvis av firmaer, og er driver med utdanning for nettopp dette..

hvis min logo kunne sammenlignes med dårlig graffiti, så lurer jeg jammen på hva din kan sammenlignes med?

en råtten kuruke?

 

heh nei nå er jeg slem her..

du får ta det som ironi ;)

 

lykke til videre

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier litt lenger opp at flere firmaer bytter ut skriftlogoen, mot et tegn eller et symbol som klart fremhever hva firmaet står for osv..

da lurer jeg på hva din logo kan se ut som, i henhold til hvilke sammenhenger det kan draes mellom tegningen og firmaet?!

 

hadde du spurt en som var totalt uviten om hva klubbnavnet var, så tror jeg personen hadde stått lenge og spurt seg selv, Hva står det her?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det var ikke fastsatte kriterier om at det skulle være giftgrønnt på sort bakrunn..

det var noe topic-starter, så i tankene sine..

 

(og hvis du tar deg et blikk opp så ser du tydelig at det står det komplette klubbnavnet under selve logoen..,...............)

 

]

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår