Mentos Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Går det greit å kjøre en '85 Nissan Cherry på 95 oktan bensin? Disse skal vel ha bly osv. originalt? Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Kjør på! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 skal vel ha bly for å kjøle ned ventilene? om jeg ikke tar helt feil... har selv kjørt en gammel nissan på 95 uten blytilsetning i flere år.. no prob... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Kjørt cherry på vanlig "fæmånitti" i flere år vi, går som ei kule ennå. Vel, kule og kule, men u get the point:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 kule? rask i nedoverbakke og hjemlengsel og tung i oppoverbakke? :D ja, vet hvordan det er å kjøre gammel japse med forgasser og et forbruk på 1.5 liter på mila :rolleyes: er vel ikke blymangelen sin skyld det da men... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Kjørte Cherry GTT på 95 i flere år. Ingen problemer! Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Kan ikke tenke meg at dem var så tregt ute med herdede ventilseter. Alt av amerikanske biler fra 1972 kan man i allefall kjøre på blyfri. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 ja, men det er stor forskjell på gamle nissaner.. amerikansk make på samme motor skal ikke ha blytilsetning, europeisk skal/bør ha. vet ikke hvorfor men kan hende de var mer miljøbevisste over der. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg